Skocz do zawartości

Dog

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 e70

Ostatnie wizyty

191 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dog

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, po wymianie klocków hamulca ręcznego i regeneracji bloku ręcznego, mam problemy z hamulcem. W trakcie jazdy wszystko pracuje super, ale jak tylko samochód staje (na światłach czy po prostu zatrzymuje samochód) pedał hamulca staję twardą lekko oddaję na nogę i samochód zaczyna pomału ruszać. Że by jego zatrzymać muszę bardzo mocno nacisnąć na pedał, pedał nie wpada na dół, a odwrotnej zatrzymuje się na samym początku, ale jest w tym momencie bardzo twardą dla nacisku. Płyn nie ubyła, przycisków nie widać, nie wiem czy to koniecznie jest powiązany z ręcznym, czy może to się zdarzyło po prostu w tym samym czasie. Może ktoś ma doświadczenie w takiej sytuacji, proszę pomóc. Dziękuję.
  2. Dziękuję wszystkim, udało się mi naprawić hak holowniczy. Fajnego nowego roku.
  3. I jeszcze z powodu samego guzika, wiem na pewno że dwa skrajne piny to wyłącznik. A czy jest wielką różnica między środkowymi pinami, tak myślę że to na dioda guzika?
  4. I jeszcze z powodu samego guzika, wiem na pewno że dwa skrajne piny to wyłącznik. A czy jest wielką różnica między środkowymi pinami, tak myślę że to na dioda guzika?
  5. Dzisiaj znowu miał okazję trochę pogrzebać się w elektryce haka holowniczego, sprawdzałem mikro włącznik.On działa tylko silnik cały czas kręci w jednym kierunku, czy może w samym haku zmienia się kierunek z pomocą zębatek? Może ktoś z tym już miał sprawę ?
  6. Chętnie, ale na razie zebrałem samochód, a dostępu jak wszystko poskładane to nie ma za bardzo. Zrobiłem zdjęcia jak zamontowana zębatka, i ustawiłem podobnie ale nic to nie dało, może to problema w bloku sterowanie. Spróbuję znaleźć i zamienić, jak następnym razem będzie rozbierać, to zrobię ci zdjęcia żeby mógł sobie sprawdzić co ci brakuje. Dziękuję za pomoc.
  7. Ciekawe czy nie będzie pasować hak od BMW X5 f15?
  8. Znalazłem jednego majstra jakie zajmuje się wyłącznie naprawą BMW w Mikołowie. Ale od razu mi uprzedził że w moim przypadku taniej znaleźć jakieś inny czym naprawiać.
  9. Idzie w dwie strony, jak podawać prąd na przemianę bezpośrednio na silnik.
  10. Dzień dobry, znowu pytam się rady odnośnie haka holowniczego elektrycznego na BMW X5 e70 może ktoś jego już rozbierał i coś w tym kojarzy? Mi silnik zawsze kręci w jedną stronę, nie zależnie czy mikro przycisk jest włączony czy wyłączony, i nawet jak podaje masę na zielony czy niebieski kable silnik i dalej kręci się w tą samą stronę, i jeszcze przeczytałem że ktoś ma dwa mikro przyciska, i w jakiej sposób można rozebrać mechaniczną część haka całkowicie? Dziękuję za wszystką pomoc w tym pytanie.
  11. Witam, jeszcze muszę przydłóżyc temat haka, poskładałem to wszystko, i nawet jeden raz hak wyjechał do połowy i to właśnie koniec, zaświeciła na wyłączniku czerwoną lampka, na desce rozdzielczej czerwony znaczek haka i dwie pomyłkę, co może powodować pierwszą pomyłkę? Może ktoś coś wie na ten temat. Dziękuję.
  12. czy może być te? Ale i tak brakuje jednego brązowego!!???
  13. czy może być te? Ale i tak brakuje jednego brązowego!!???
  14. Nie mogę powiedzieć ile pinów, jak jest złożony, nie ma możliwości sprawdzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.