Skocz do zawartości

krissek

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Coś tam mam

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krissek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, Kilka dni temu przy trochę mocniejszym depnięciu pokazał mi się błąd napędu no i wiadomo ze trochę mocy ubyło -podjechałem do mechanika i tak na szybko sprawdził ze wyświetla się błąd 160504. Mechanik podejrzewa coś z EGR ale nie jest pewny i mam podjechać za kilka dni. Dodam ze po wyłączeniu zapłonu błąd tak jakby się kasuje i auto jeździ normalnie, aż do średnio mocnego przyspieszenia. Przeszukałem internet i jedyne co znalazłem to na jakimś angielskim forum ze może być do wymiany część 11127584128 (wąż, wentylacji skrzyni korbowej).Niestety nie znalazłem, albo nie umiem poprawnie szukać, tutaj na forum dlatego kieruję zapytanie czy ktoś miał styczność z taki przypadkiem/ błędem?Dodam tylko ze jakieś 2tyg temu mialem wymieniane uszczelki pod pokrywą. Moje auto to F10 535ixd 2014r USA. Wszystkie sugestie mile widziane. Pozdrawiam.
  2. Poprzednie mają na wyczerpaniu baterie i są w starych oponach(wielosezonowe które zostawiłem na zimę). Rzekomo w tych akurat czujnikach bateria nie jest wymienialna Od trzech tygodni jeżdżę z tymi powiadomieniami Chyba muszę kupić oryginalne. Orientuje się ktoś jaki jest koszt ? Jest jakiś sprawdzony sklep z oryginalnymi częściami oprócz ASO?
  3. Dodam jeszcze, że po pojawieniu się błędu o pomiarze RDC po kilkunastu minutach jazdy czujniki pokazują temperaturę opon i pomiar bar. Tyle tylko że są te pomiary zaniżone, z przodu mam faktycznie 2.4b a na ekranie jest widać 1.4b natomiast z tyłu mam 2.7b a pokazuje że jest 1.7b- cały czas jest widoczna informacja o spadku ciśnienia. Jeżeli ma ktoś wiedzę co mogę sprawdzić aby samochód zaakceptował te czujniki to byłbym wdzięczny . Chcę jeszcze w tygodniu podjechać do innego wulkanizatora , a jak to nie pomoże to bede musiał kupić inne czujniki :/
  4. Witam, mam F10 z 2014r które zostało sprawdzone z USA, również mam problem a adaptacją czujników HUF, tzn wyskakuje awaria połączenia z czujnikami RDC. Niby te czujniki są idealne do mojego modelu, sprzedający sprawdzał po Vin. Dodam że mechanik/ wulkanizator sprawdzał komputerem i jedyny błąd to wadliwe czujniki z tym że jak je sprawdzał czytnikiem każdy czujnik jest widoczny- więc raczej wadliwe one nie są. Faktycznie w ciągu ostatnich 3-4dni kiedy wymieniałem koła i czujniki dwa razy mi pojawił problem z połączeniem kluczyka oraz dzisiaj miałem przypadek że auto nie chciało się zamknąć z dotyku klamki. Te przypadłości mogą być powiązane ?
  5. krissek

    Felgi do F10

    Dzięki za odpowiedź. Może uda mi się znaleźć coś ciekawego w rozsądnej cenie z ET coś pomiędzy 30-33.
  6. krissek

    Felgi do F10

    Witam, Jako że jestem nieogarnięty w temacie felg/opon to proszę o odpowiedź. Mam F10 535i XD i przymierzam się do zakupu nowych felg i opon w rozmiarze 19- dodam że na przód i tył chce mieć ten sam rozmiar opon. Wiem że rozstaw śrub to 5x120 a otwór centralny to 72.6, ale czy parametry felgi 8,5” ET35 lub ET33 są OK, tzn nie trzeba będzie używać dystansów i będą pasować do opon 245/40/19? I tak przy okazji co sądzicie o producentach felg RacingLine i 2DRV? Można śmiało kupować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.