Skocz do zawartości

Miczu

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ---

Osiągnięcia Miczu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. I realnie jak to jest z tym silnikiem, jakie są jego wady i na co patrzec gdy mireczek pod blokiem postanowił jakąs ukryć? A co myślisz o 2.5 litra n52 do 22k pln z nalotem powiedzmy 250k km bo są i takie ogłoszenia, ale czy to nie jest jakiś trup jak "tak tanio" jest 2.5l 6cyl w porównaniu z podobną ceną i 2.0l 4cyl? Jak droga jest taka skrzynia w remoncie, mówie tutaj o max zużyty konwerter, olej, miska, bo widze ze nowe sprzęgło pare tys kosztuje a z regeneracją to nie wiem jak jest ale podejrzewam że tak jak z turbinami. Raczej przy "250k km" już pasowało by coś popatrzec do skrzyni nie?
  2. Jakiś konkretny rocznik tego n46?
  3. Szukam e90 do około 20 tysięcy (wiem jak to brzmi) raczej w benzynie ze względu na lpg i im więcej czytam jakiś opinii tym mniej wiem. Niby n52 jest dobry ale bierze olej, niby n46 dobry ale wszystkie 4 cylindrowe to tragedia i już sam nie wiem. Bmw fajnie jakby było w automacie, też moglibyście sie wypowiedziec o tych skrzyniach(ale nie musi być). Diesel by uszedł ale czy to nie większe ryzyko? Nie zależy mi jakoś bardzo na mocy, oczywiscie fajnie jakby miał buta ale dla mnie liczy sie komfort, wyciszenie i prowadzenie. Biorąc pod uwage realia polskie co było by najlepszym wyborem? Ps. Tylko przedlifty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.