Skocz do zawartości

XEO23

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525d 2002; E46 320Cd 2003
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia XEO23

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam, chcę wymienić koło pasowe w swojej buni. Mam pytanko - jakie polecacie, jakiej firmy? Nie chcę by po kilkuset km się rozleciało.Czy poza kołem wymienia się jeszcze jakieś elementy podczas standardowej wymianynp. nakrętki, śruby itp. pozdr
  2. Witam, jak ściągnąć przedni zderzak w 320 coupe po lifcie? Gdzie są śruby mocujące i czy są jakieś plastiki, zaczepy? nie chcę nic połamać. Dzięki za pomoc:-)
  3. XEO23

    e46 320d - dostęp do turbiny

    Mam małe pytanko- w jaki sposób najszybciej dostać się do turbiny? nie chcę jej demontować tylko ocenić stan wirnika i czy nie ma luzów. Od której strony uzyska się najlepsze dojście????
  4. To sprawdzałem w pierwszej kolejności- wszystko się kręcie i hula bez zastrzeżeń . Podejrzewam pompę wspomagania. Czy ktoś wie jak ją sprawdzić. Chociaż nie widzę żadnych wycieków a wspomaganie działa bez problemu.
  5. Witam, Problem pojawił się wczoraj gdy wjechałem do garażu i usłyszałem dziwne dźwięki dochodzące z silnika - tak jakby coś tarło. Udało mi się dziś nagrać filmik : [url http://www.youtube.com/watch?v=0qDHKJPVJbg /url] Silnik chodzi na jałowym biegu a dźwięk pojawia się co pewien czas. Pół godziny sprawdzałem co i jak i nie mogę znaleźć przyczyny :mad2: Wszystko podokręcane. Bardziej to słychać po stronie, gdzie jest pompa wspomagania. Czy ktoś z Was miał cos podobnego??? Co to może być i jak to sprawdzić? Stawiam dużego browara :lol:
  6. XEO23

    320d kolor nadwozia

    Popieram!!!! Srebrny to piękny ale niewdzięczny kolor bo nawet minimalne różnice w w odcieniach widać :( Ja kupiłem swoja e46 po lekkim malowaniu. Poprzedni właściciel przerysował drzwi i tylko je pomalował :mad2: . Okropny widok!!! Wkurzyłem się i cały bok był do poprawy lakierniczej. Przy ciemnych kolorach jest jednak lepiej jeżeli chodzi o korekty lakiernicze.
  7. Ostatnio sam to przerabiałem więc bardziej szczegółowo- listwę podważasz najlepiej cienkim płaskim śrubokrętem. zacznij od panela pasażera. Najlepiej od środka na łączeniu i stopniowo w stronę drzwi pasażera. Listwa jest na metalowych kołkach na wcisk. Potem listwa nad radiem- tu trochę trzeba się pogimnastykować przy kolumnie kierowniczej (najlepiej opuść ją na sam dół). Potem odkręcasz dwie śruby i wyciągasz radio. Następnie trzeba wyjąć pokrętła klinatronika/nawiewu w celu wyjęcia ramki radia (w górnej części blokuje ona wyjęcie kratek nawiewu). Odkręcasz 4 śruby i wyciągasz stelaż radia- masz czyste dojście do kratki nawiewu. Jest ona wciśnięta i trzeba uzyc lekkiej siły bu ją wyciągnąć. Dwa zatrzaski ma od spodniej strony. Najlepiej podważać kratkę do góry i jednocześnie ciągnąć/wypychać ku przodowi. Jeżeli nasz linkę do regulacji nadmuchu ciepłe/zimne powietrze to odpinasz ją przez wyciągnięcie metalowego klipsa (podważ do góry) i odpinasz linkę. Powodzenia!
  8. XEO23

    Felgi E60 do E39

    Popieram kolegów- roztaczasz otwór centrujący i jazda. Ja tak zrobiłem w e39 z felgami od e60 bo tylko te mim się podobały na buni. Brykałem 2 latka bez najmniejszych problemów. Robocizna całość 50 zł :D
  9. Witam, wczoraj postanowiłem przeczyścić sobie lampki i ku mojemu zdziwieniu na lampach przednich - e46 coupe lift - nabite są oznaczenia "H7 or D2S". Lampy DEPO soczewki. Też tak macie? Czy to znaczy, że takie lampy mają homologację na xenon i żarówki halogenowe i mogę sobie wymieniać do woli? Co w przypadku włożenia HID-ów? Ktoś może się doczepić? Skoro taka kłótnia, że lampy xenon i halogenowe różnią się to dlaczego producent uzyskuje homologację na taka lampę? Pozdro
  10. Witam, przymierzam się do czyszczenia układu dolotowego i ewentualnej walki z klapkami kolektora. Na forum znalazłem tutoriale jak to zrobić ale tu mam małe pytanko- jak i czym wyczyścić sam kolektor??? Benzynka czy raczej coś łagodniejszego? Nalewacie do środka czy jakieś skrobanko??? Czy są tam jakieś elementy wrażliwe bo nie chcę nic uszkodzić. dzięki za pomoc i jakiekolwiek sugestie :D
  11. Dzięki kolego. Udało się :D Dla lepszego dojścia polecam demontaż osłon słupków. U mnie zatrzaski to nr 17. Mocują one jednocześnie półkę i plastikową osłonę do tylnej belki. Pozdro
  12. Witam, Jak zdemontować tylną półkę w e46 coupe 2004 rok? Czy jest ona jakoś przykręcona od środka? Czy przed demontażem trzeba ściągnąć osłony tylnych słupków?? Pozdr
  13. XEO23

    320i E46 -NOSI na koleinach

    To wina opon kolego. Wiem to z własnego doświadczenia. zarówno e e39 jak i e46. Zima 205/55/16 jazda spoko, gładko. Po zmianie na 225/45/17 niestety na koleinach, torowiskach wyrywa kierownicę z ręki;-P Trzeba się przyzwyczaić i nauczyć się z tym jeździć. Dodam że po wyminie drążków kierowniczych cała geometria była robiona więc to nie wina zbieżności. Pozdrawiam
  14. XEO23

    [320d coupe] klamka

    Witam, Strasznie ciężko działają u mnie klamki zewnętrzne- trzeba mocno szarpnąć by otworzyć drzwi. Czy jest jakiś sposób regulacji siły klamki/zamka bez rozbebeszania całych drzwi???
  15. XEO23

    Klima

    Podłączam się do tematu. Miałem podobny problem. Klima przestała działać - po podłączeniu do maszyny u fachowca stwierdzono CAŁKOWITY !!! brak czynnika w układzie. Nabili od nowa z barwnikiem ale nie znaleźli wycieków. Fachowiec stwierdził, że w układzie jest za wysokie ciśnienie i pewnie to spowodowało ujście czynnika przez zawór bezpieczeństwa. Wentylator działa ok, chłodnica wyczyszczona. Czy wzrost ciśnienia w układzie może być spowodowany tylko złym chłodzeniem czy jeszcze jakis inny czynnik może powodować wzrost ciśnienia??? Co i jak sprawdzić??? Help!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.