Wymieniłem koło dwumasowe, docisk, sprzęgło, łożysko oporowe, łapę do łożyska oporowego, podporę wału wraz z masą bitumiczna(nie dało mi spokoju i poprawiłem fuszerę), koło pasowe paska, rolki napinaczy plus rolka prowadząca taką metalowa, pompa progowa, odma, objaw jest w dalszym ciągu.. 3 bieg około 2100 obrotów i gwizd jak w butelkę bym gwizdał, słyszalny gdzieś od środka będąc w aucie tak uporczywy jak by w pewnym momencie ktoś mi do ucha gwizdał. Ściągałem po raz 4 wydech sprawdzałem luz turbiny delikatny góra dół, brak luzu wzdluznego. Nie było tego objawu przed wymianą dwumasy dociskiem sprzęgłem i łożyskiem kompletu który wymienia się podczas tej roboty. Samochód się rozgrzeje i gwizdu nie ma, jak bym go wyłączył nagle ustaje i nie sposób go już wywołać. Proszę o pomoc bo portfel puchnie 😂