Skocz do zawartości

BimmerEmek

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330i N53B30

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BimmerEmek

  1. @lukaszewski a jednak udało się odpowiedzieć po jednym dniu? Przeczysz sobie :)) Pytanie zostało zadane 2 Marca czyli ponad miesiąc temu. Uważam że mogłem sobie pozwolić na uszczypliwość.
  2. Dziękuje wszystkim za obszerne odpowiedzi oraz chęć pomocy, widać że forum tętni życiem! 😄 Dla osób mogącym być zainteresowanym tematem, pozostawiam odpowiedź w/w usterki bo przeszukałem cały internet, byłem u kilku mechaników i nikt nic nie wiedział. Znalazłem tylko jeden filmik z takim samym dźwiękiem, też bez odpowiedzi. Winowajcą była pompa wysokiego ciśnienia. Prawdopodobnie dokładnie jej zawór, który był zacięty, ale już nie wnikałem. :)) Pozdrawiam 🙂
  3. Witam wszystkich forumowiczów, to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość, gdybym popełnił jakiś błąd. 🙂 Samochód: E92, między lift 09r. 330i Silnik: N53B30 272KM/200KW Mam problem z dziwnym sykiem podczas gaszenia silnika oraz gdy wskazówka mija 1k obrotów na zimnym silniku. (Filmy niżej). Sprawdziłem szczelność dolotu, prymitywnym sposobem, czyli plakiem. Wydaje się być wszystko szczelne. Wymieniałem także pokrywę zaworów. Było tak przed wymianą i jest tak po wymianie. Silnik ma moc, trzyma książkowy czas 0-100. Mimo wszystko chciałbym namierzyć problem. Edit. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. https://youtube.com/shorts/HX0giLqSoDQ (Trzeba pogłośnić, dziwny krótki syk) https://www.youtube.com/watch?v=yIN_AHW4wgI Pozdrawiam, z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.