Skocz do zawartości

radas777

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i

Osiągnięcia radas777

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z przegrzewaniem się silnika w bmw e90 318i 129km N46B20 historia zaczęła się od wypchnięcia przedniego krudzca głównego wchodzącego do silnika oddałem auto do mechanika prosząc o sprawdzenie termostatu i pompy wody ( stwierdził że wszystko jest ok ) wimienil główny kruciec od gory po wymianie przejechaniu się wszystko ok na następny dzień stwierdziłem że dam trochę w piz.. pokręciłem parę bączków na szutrze auto zagrzało się padł wentylator chlodnicy sprawdziłem błędy wyskoczył blad wentylatora ( kable w sterowniku skorodowane wymieniłem na używany ) po czym auto nie było jeżdżone parę tygodni po odpaleniu auta żeby chwile pochodziło po ok pół godziny wyszlem z domu widząc wyciek płynu zajzalem pod maskę okazało się że wyskoczył korek chlodnicy auto na postoju grzało się do 105 -107 wentylator odpala interesuje mnie wysoka temperatura na postoju(woda zamiast płyny chłodniczego?) wcześniej był zalany plyn chlodniczy po wycieku zalałem wodę żeby sprawdzić wyciek co może być przyczyną stara uszczelak korka ewidentnie robi się gdzieś podciśnienie tym razem wywaliło korek proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.