Skocz do zawartości

MRk

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 40d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MRk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, Kupiłem auto dopiero co 3 tygodnie temu i jest to moje pierwsze BMW i pierwszy diesel. Dla mnie diesle zawsze były głośne ,ale co ostatnio zauważyłem to że po włączeniu zapłonu, silnik pracuje nierówno i brzmi jakby rozłączało wtrysk. Do tego ten pogwizd jakby...turbo? Dochodzi z lewej strony komory silnika. Lubi również przez pierwsze 15-20 sek po starcie na zimnym zakopcic na biało. Potem się wszystko stabilizuje i działa bez zarzutu. Ponoć turbo jedno było wymieniane na regenerowane. Krótko po zakupie byłem na diagnostyce i wyczytało kilka błędów...Były pokasowane, ale krótko później wyskoczył mi komunikat na ekranie ,że poziom oleju jest zbyt wysoki. Dodam ,że nie mam żadnych kontrolek na desce. Wiem ,że to może być trochę wróżenie z fusów, ale jakieś sugestie może? Jutro możliwe ,że pojadę na kolejną diagnostykę żeby zobaczyć co tym razem wyskoczy. https://youtube.com/shorts/pZQ5roKzYFU?si=ciMqDcUyz8YKRfFR
  2. Witam, Kupiłem niedawno swoje pierwsze X5 jakieś 3 tygodnie temu i okazało się ,że zbieżność jest rozjechana. Śruby zapieczone ,więc są do wymiany. Powiedziano mi w warsztacie jednak ,że skoro zbieżność jest taka kiepska ,to powinienem powymieniac wahacze z tyłu, po dwa na stronę, i od razu 4 opony nowe żeby dobrze ustawić zbieżność i nie rozwalić systemu Xdrive. Zalatuje to naciąganiem czy jest coś w tym prawdy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.