Skocz do zawartości

Majchalik

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    SERIA 1, E87, silnik N43B20 143 km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Majchalik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, kupiłem zeszłego lata BMW E87 118i z silnikiem N43B20. Za niecałe 18 tyś złotych Ma sporo problemów: Sonda lambda do wymiany 1000 PLN Silnik się zatarł, Panewka przyspawała się do wału na 3 cylindrze (olej wymieniany niecałe 7000km temu i na bierząco dolewany) 12000 PLN Drugi bieg zgrzyta Sprzęgło (mechanik twierdzi że do wymiany). Dyferencjał wyje. Pakować się w to bagno czy lepiej kupić E9x/E8x z silnikiem N52 lub dieselka M57 Za jakieś 30000 PLN Ewentualnie pasiaka B5 1.9 tdi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.