Skocz do zawartości

Kamile60

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 4.4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kamile60

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich jestem świeżo po zakupie e60 2003 4.4 333km. Auto śmigało pierwsze 3 dni i stwierdziłem że warto zabrać je na wymianę oleju i płynu chłodniczego. Będę pisał w dużym skrócie bo co z nim przeszedłem woła o pomstę. 1 mechanik nie umiał odpowietrzyć tak samo jak i drugi dopiero trzeci stwierdził że odpowietrzył po przejechaniu około 50km z pod maski zaczęło dymić, znowu wstawianie do mechaników wszyscy stwierdzili że to głowicę i trzeba będzie szykować plus minus 30 tysięcy złoty. Problemem okazał się pęknięty zbiorniczek wyrównawczy wymieniłem go sam. Przechodząc do samego pytania numer jeden czy może jakiś posiadacz lub osoba z większą wiedzą motoryzacyjną potrafi powiedzieć jak odpowietrzyć układ w tej v8? Jedni mówią o elektrycznej pompce która uruchamia się pedalem gazu drudzy o stawianiu na górce nie chce czegoś uszkodzić i wolę dopytać. Kolejna sprawa to że przy pierwszej próbie odpowietrzenia i nagrzaniu auta do 106 stopni wiatrak chłodnicy nie zaczyna się kręcić jak zdiagnozować co może być nie tak co mogło się popsuć? (Dla podpowiedzi dodam że po odebraniu go od mechanika klemy nie były dokręcone do końca i musiałem podłączyć akumulator pod prostownik poczym wkładając akumulator znowu do auta wyskoczył serwis który znikł po ponownym włączeniu auta). Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.