Skocz do zawartości

dargon1266

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 E84 sDrive20d

Osiągnięcia dargon1266

  1. Okazało się, że w zacisku uzbierał się syf i nie chciał się cofać (nie mówiąc już jak trudno było wyjąć tłoczek z niego). Kupiłem zestaw naprawczy z tłoczkiem, wymieniłem + wymiana płynu hamulcowego i odpowietrzenie układu. Przejechałem się ok. 30km i dudnienie ustało jak i brak wibracji i co najważniejsze tarcza nie była przegrzana. Na dniach profilaktycznie sprawdzę drugą stronę i pozostaje obserwować. Na 99% pewnie to było przyczyną.
  2. sDrive20d 177km i manualna skrzynia , aktualnie podmieniłem na komplet letnich i dalej hałasuje (jeden i drugi komplet był wyważany). Dzisiaj zrobiłem trasę 30km i praktycznie na miejscu zauważyłem, że auto na luzie mi zwalnia. Okazuje się, że prawa tylnia tarcza jest przegrzana. Podejrzewam teraz, że to zacisk czy coś. Miałem podobną "jednorazową" sytuacje jakoś półtorej roku temu jak kończyły mi się klocki i po wymianie był spokój. Zdemontuje się, obejrzy i może wystarczy wyczyścić.
  3. Witam, zmagam się z problemem mianowicie podczas jazdy wewnątrz auta słychać dudnienie/rezonans . Pojawia się zazwyczaj powyżej 60km/h i to różnie ("częstotliwość rezonansu" zmienia się wraz z prędkością) i też nie zawsze , po prostu podczas jazdy zaczyna się nasilać na chwilę i zanika. Sprawdzałem na różnych biegach/obrotach nawet na luzie , hamowanie czy przyspieszanie nic nie zmienia. Czuć delikatne wibracje jakby całego auta (na kierownicy nic). Podniosłem koła i sprawdziłem luzy/stuki i nic nie znalazłem, myślałem może że to osłona silnika, po jej demontażu nie było różnicy. Ktoś miał podobną sytuacje ? BMW X1 E84 2010r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.