Skocz do zawartości

melhus

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia melhus

  1. Activate handing over review Czy wie ktoś może do czego służy ta funkcja w INPIE?
  2. Dzięki. Ogarnę sobie w takim razie tą INPE. Kabel K+dcan jakiś popularny z al le gro może być? Auto mam od grudnia więc jeszcze niewiele o nim wiem. Poprzedni właściciel dał mi faktury z napraw od nowości (mówił że wszystkie). Z ważniejszych rzeczy w tamtym roku zrobił rozrząd, wymienil świece i właśnie nox. Tylko nie wiem jakiej jakości jest ta sonda. Oleje filtry wymieniane regularnie. Z obserwacji wychodzi że bierze trochę olej. Trochę zasysa korek więc przyjrze się tej odmie, regulatorowi i czujnikowi. Przepustnica faktycznie przymknięta. A ta Disa powinna wskazywać cały czas 100%? Po dolaniu oleju poprawiła się praca silnika. Wcześniej podczas jazdy ciśnienie oleju było wysokie, na postoju ok. Po dolewce w czasie jazdy ciśnienie tak nie rosło. Jeśli chodzi o temperaturę to tu nie był jeszcze do końca rozgrzany normalnie jest między 90-100 po prostu wtedy udało mi się złapać te tryby w przybliżonym czasie. A pokazują mi się właśnie 3 tryby tylko ten trzeci rzadko i na krótko. Jaka to aplikacja pokazująca wypadające zapłony? Mechanik chciał wygrać czysty najnowszy soft żeby wykluczyć możliwość że na tamtym ktoś coś grzebał.
  3. Cześć, proszę was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Jedynce wyskakują błędy. Wypadanie zapłonów na 2 cylindrze 29CE odczuwalne na biegu jałowym. Trzęsie buda ale nie zawsze - tylko w trybie hegemonicznym? (2 tryb według aplikacji bimmer tool?). Wtryski wtedy pokazują mocne odchylenia. W trybie 1 uwarstwionym? wtryski super i nie trzęsie. Wcześniej jeszcze były błędy nox 2AF8 i oleju 30C1 ale mechanik zaktualizował soft podniósł o 150 obroty na starcie i na razie tu cisza. Auto ma raczej moc i w trasie się nic nie odczuwa. Mechanik niby od BMW ale chyba sobie nie poradzi. Pozwolę sobie wkleić screeny parametrów pracy z bimmer tool w niewielkim odstępie czasu kiedy praca była na obu trybach na biegu jałowym. Może ktoś obeznany coś wydedukuje i pomoże. Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.