Skocz do zawartości

Ozi_110

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d lci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ozi_110

  1. Dzięki za pomoc myślę że temat wyczerpany, nawet ze względu na cenę modułu myślę łatwiej i szybciej kupić bez ahl tak aby to wszystko zadziałało
  2. Tak usunięte i cas i lm mają jednakowe wyposażenie zapisane, zapomniałem napisać, że po wymianie modułu mimo że w ista nie da się nim sterować, to dopiero po odpaleniu silnika lampy zaczęły poziomowac, więc asystent i poziomowanie działa jak w ksenonach tylko musialem dokodowac asystenta bo nie było i dzienne, bo mam cottony.
  3. Po podłączeniu i zakodowaniu nowego modułu lampy zaczęły robić test silników, dziwna rzecz jest taka, że ista dalej widzi go jako lm2 ahl, i nie można z ręki zrobić testu silniczków. Po przyciśnieciu zawieszenia też nic się nie dzieje więc nie wiem czy to działa czy nie w czasie jazdy.
  4. Silniki sprawdzałem w lampach i wszystkie pary wyjść + i - mają niemalże identyczna rezystancję. Jeden sprawdziłem i się opuścił na krótko więc reszta sądzę że też jest sprawna, zamówiłem lm2 bez ahl bo znalazłem za 100zl o odpowiednich numerach, ale jakby na moim to zadziałało to w sumie też byłoby fajnie, a i dla kogoś byłby temat z rozwiązaniem.
  5. A więc tak, chwilę mi zeszło wszystko przygotować bo dużo innych zajęć, ale mam postępy. Przewody od modułu do lamp puszczone i podłączone według instrukcji, do przewodów od przesłon podłączone przekaźniki (minus wykorzystany z wypiętego pinu i tak samo wypiąłem pin 5 i dałem go do przekaźnika, dzięki czemu było już sterowanie przekaźnikiem, plusa ukradłem z krótkich i przez przekaźnik musiałem podać na pin 6 bo tak mają lampy h7) długie działają. Musiałem przekodować po poprzednich kodowaniach, bo nie miałem sygnału na tym 5 pinie po włączeniu długich. Asystent świateł drogowych też działa. Kolejny temat to regulacja świateł nie mam możliwości zasterowania żeby wytestowac. Ista cały czas myśli że jest dynamic xenon. Próbowałem w kodowaniu powłaczac wszystko co związane z automatyczną regulacja wysokości i dynamiczna regulacja wysokości. Niestety nie widać jakiś ruchów reflektorow, dociazalem nawet bagażnik i nic się nie dzieje. Czujniki na wahaczach działają, bo podają napięcie i też zmienia się podczas ruszania autem. W FA usunięte jest $524 i dodane $522.
  6. Wielkie dzięki, wolnym czasem będę przetestuję i dam znać co i jak
  7. Mam jedną wtyczkę do lampy, wiem że trzeba piny przełożyć i teraz mam zwykle h7 na soczewce, ale chciałbym żeby miały poziomowanie jak w ksenonie, bo czujniki na wahaczach mam
  8. Dzień dobry Potrzebuje pomocy, a temat wygląda tak, że ktoś kiedyś przede mną zamontował po stłuczce lampy h7 gdzie wcześniej oryginalnie były dynamic bi-xenon lift oczywiście na module lm2 ahl. Dało się to zakodować tak żeby to świeciło i jest ok, ale w tym momencie brak jest jakiekolwiek regulacji wysokości poza tą ręczną na reflektorach. I teraz moje pytanie czy da się jakoś zakodować ten moduł żeby obsługiwał te silniczki w lampach ewentualnie jakieś piny pozamieniać, bo mam też dodatkowo asystenta świateł drogowych. Moja pierwsza myśl była taka żeby pozamieniać piny tak jak w bi-xenonie i wtedy nawet asystent by działał ale co z tą regulacją, bo dynamic komunikuje się po lin z modułami w lampach. A trzeba by było sterować silnikami z lm2 ahl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.