Skocz do zawartości

Tobi_

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tobi_

  • Urodziny 10.06.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i M40 1992
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia Tobi_

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Napisz coś więcej, od kiedy tak się dzieje, co tankowałeś, czy mówimy o benzynie czy o gazie?
  2. Sam prawie kupiłem zadbaną, ładną E39 Touring (525) z gazem za 10.000. Rocznik '97. Więc da się. Reszta na pakiet startowy i spokój. E38 za tę cenę? Zrobisz co zechcesz, ale moim zdaniem szkoda robić w E38 potem rzeźbę na chińskich częściach bo na lepsze już nie starczyło.
  3. Tobi_

    Śląskie

    Fankis polecam Ci Oferia.pl :D
  4. Z tym budżetem to szukaj jednak tej E39. Zadbane egzemplarze E38 chodzą po +30K. Jeżdżące do ogarnięcia ~20K. Strucla kupisz nawet od 5K tylko czy to ma sens? Wydasz wszystko na doprowadzenie auta do jazdy i nawet na paliwo Ci nie zostanie, a E38 swoje wciąga. :P
  5. E39 528i Opatówek (Wielkopolska) Zdjęcia robione kotletem ale może ktoś jest z okolic albo oglądał to auto... Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
  6. Tobi_

    Śląskie

    Znacie jakiegoś blacharza, który sprawnie ogarnie wgniotkę sznupki oraz rdzewiejący próg i nie skasuje mnie jak za zboże? Katowice, okolice. :) Fotki: http://imageshack.us/g/838/dsc079021024x768.jpg/
  7. Tobi_

    Śląskie

    Potwierdzam opinię powyżej - też ostatnio u Krystiana zapłaciłem za naprawę dużo więcej niż było umówione. Wiadomo, że w starszym aucie może wyjść więcej do zrobienia, bo tu się śruba urwie albo wynajdzie się jakąś niespodziewaną awarię ale... jest różnica między umówionym 400-500, a 900. :D Niewątpliwie fachowy warsztat, ale teraz boję się tam pojechać. ;) I pytanie - gdzie w Katowicach wymieniacie olej w swoich beemkach? Chodzi mi o warsztat, gdzie wymiana będzie gratis przy zakupie oleju, olej sprawdzony z atestem BMW, a nie jakiś badziew nieznanego pochodzenia i najlepiej gdyby jeszcze kasowali inspekcję. Do tej pory wymieniałem w Chorzowie ale po przeprowadzce do Katowic nie mam po drodze. :D
  8. Tobi_

    Śląskie

    Dzięki, ale dzisiaj już auto postawiłem u pana Krystiana na Warszawskiej w Katowicach.
  9. Tobi_

    Śląskie

    Panowie, gdzie w okolicach Katowic można zrobić rozrząd? Zależy mi na pewnym warsztacie no i fajnie, żeby nie skasowali więcej niż warte jest moje E36 z '92 roku. ;)
  10. Ja zabrałem się za to zaraz po zakupie auta (tak już kupiłem), a zatem nie mając o tym zielonego pojęcia... i zrobiłem to w pół godziny. :) Powodem wypadania były oczywiście te plastiki, ale poza tym właśnie szyba wyskoczyła z prowadnicy i gięła uszczelkę. Poza tym o ile pamiętam regulowałem jeszcze śrubą położenie mechanizmu po otwarciu okna - przy maksymalnym otwarciu mechanizm wyjeżdżał z prowadnicy dolnej i przy zamykaniu oczywiście znów szyba szła krzywo.
  11. A logiczne bo co? Koła też masz inne z lewej i z prawej? Ciekawa to "logika". Przechodząc do rzeczy - siłowniki są identyczne, właśnie podmieniłem na ten od kierowcy i działa. Problem rozwiązany, przy okazji się czegoś nauczyłem. :)
  12. Obejrzałem wiązkę na tylnej klapie - nie znalazłem przetarcia. Udało mi się za to wyjąć siłownik z drzwi, trochę go przeczyściłem ale nic to nie dało. Czy w drzwiach kierowcy jest taki sam, żeby można go było podmienić i sprawdzić czy to wina siłownika?
  13. Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach przednich pasażera. Otóż gdy zamykam po swojej stronie (kierowcy) to zapadają się wszystkie rygle oprócz drzwi przednich pasażera - natychmiast odbija je z powrotem. Za drugim razem zapadają się znowu wszystkie oprócz drzwi przednich pasażera i tak już zostaje. Teraz inna sytuacja - wszystkie rygle otwarte, wciskam te przednie od pasażera i wszystkie się zamykają prawidłowo. Otwieranie też prawidłowo działa od drzwi przednich pasażera. Otwieranie z kluczyka - po stronie kierowcy - za pierwszym razem otwiera rygle (oprócz pasażera przód) i natychmiast zamyka. Za drugim otwarciem już otwiera i nie zamyka automatycznie (oprócz pasażera przód). Jeśli otwieram od strony pasażera kluczykiem to wszystko jest prawidłowo. Gdy otwieram drzwi pasażera lub kierowcy światełko w środku zapala się, czyli wyłączniki krańcowe są OK. Zdjąłem już boczek, przewody wyglądają na nieprzetarte chociaż nie obierałem ich z osłonek na całej długości. W wyjęciu siłownika przeszkadza prowadnica szyby, macie jakiś patent jak wyjąć siłownik? _______ Poprawiłem tytuł. Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków obowiązującym w tym dziale, bo następnym razem dam ostrzeżenie. mattiss
  14. Tobi_

    śILNIK bmw E36 3.2

    S52 waży 135 kg.
  15. Tobi_

    Coś terkocze...

    Pełny syntetyk, olej zmieniany jakiś miesiąc temu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.