Skocz do zawartości

tomeks64

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 330i, G20, 2024

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomeks64

  1. Zmiana softu nie pomogła. Dziś dwa razy wywalił się system. Auto w Bawarii i sprawdzają....
  2. Odpowiadam sobie: w Bawarii 1770 zł... Do Fusa brak kontaktu.
  3. Nie dostalem żadnej informacji. Nic nowego w menu nie zauważyłem.
  4. Czy ktoś wymieniał przedni środkowy/lewy czujnik PDC w g20 LCI, pakiet M, w autoryzowanym serwisie? Na jaki koszt należy się przygotować? Przy parkowaniu nadziałem sie na hak auta przede mną i jest delikatne wgniecenie w czujniku
  5. Byłem w serwisie i wgrali soft 03/2025.71. Serwisant wspominał też, że może to być problem zależny od AA. Próbowałem korzystać z wbudowanej nawigacji ale to coś nazywane nawigacją nie nadaje się do nawigowania w dużym ruchu dużego miasta. Zobaczymy czy zmiana softu pomoże.
  6. U mnie bez zmian. W sobotę na 400 km ze trzy czy cztery był reboot. Po ostatnim moglem dzwonić wybierajac numer z idrive ale dźwięk tylko przez telefon. Wyłączyłem android auto i zobaczę czy to coś zmieni. W przyszłym tygodniu spróbuję się umówić w serwisie.
  7. No właśnie. Najpierw myślałem, że to przez to, że auto stało 2 tyg nie jeżdżone ale nie. Od czasu do czasu wyświetlacz gaśnie i po klikunastu sekundach się uruchamia i wszystko jest ok. Tracę również wskazówki nawigacji na zegarach. Na trasie to nie problem ale obecnie pracuję w Budapeszcie i czasem takie zgaśnięcie ekranu z nawigacją w czasie przejazdu po mieście wywołuje nadpotliwość Czy ktoś tak miał? Tylko wyświetlacz centralny wywala. Zegary działają normalnie. Korzystam z nawigacji AA. Czasem jak telefon się przegrzeje to wywala AA ale wtedy jest komunikat zebym wyjął go z ładowarki. Ekran nie gaśnie.
  8. Ładowarkę miałem w Audi A4 i ładowała bez przegrzewania telefonu. W testówkach G20 zarówno Galaxy S20FE jak i S24 się przegrzewały i wyłączały. W dwóch różnych testówkach. Szybkość ładowania bezprzewodowego - normalna. Być może to wina Yanosika. Stąd może porównanie z Audi niesprawiedliwe bo tam, żeby korzystać z Yanosika musiałem używać kabla... Zamówiłem G20 bez ładowarki. Na miejscu telefonu leży sobie twardy dysk z FLACami i miejscem do zgrywania filmików z Drive Recordera. Na krótkie trasy telefonu nie wyjmuję z kieszeni - nie potrzeba ładowania. Na dłuższe trasy jest podpięty kabelkiem w podłokietniku. Żeby był porządek, kupiłem półeczkę/organizer na Amazonie. Jedyne czego mi brakuje to przypomnienie przy wysiadaniu, że telefon został w samochodzie. Parę razy musiałem wracać
  9. Chodzi o koła? Dałem 9900 we wrześniu za 796M. Czytałem tu ostatnio, że niższe ceny ludzie płacili, ale inne dealerskie oferty miałem wtedy o 1000 droższe i bez dostawy. Nie rozpaczam Plus dostałem karbonową pokrywę korka wlewu paliwa, którą może uda mi się spieniężyć.
  10. Ja bardzo nie chciałem opon RF ze względu na rzekomy brak komfortu, ale po podliczeniu kosztów kupowanych oddzielnie nowych felg, opon, czujników, montażu, umawiania, oczekiwania itd, uznałem, że idę w gotowe nowe koła BMW z dobrym rabatem z darmową dostawą do domu. Pirelli Sottozero homologowane. Jeśli chodzi o komfort to nie odczuwam różnicy w stosunku do letnich nie-RF, a jeśli już tylko to na niektórych nawierzchniach, jak już bardzo chcę się doszukiwać różnic. Koła 225/45R18. Letnie to mieszane 18-ki. Zawieszenie sportowe nie adaptacyjne. Do mnie osobiście nie przemawiają argumenty o możliwości jazdy na dziurawej oponie RF w zimie, ale to wynika z moich wieloletnich doświadczeń. Gumę uniemożliwiającą jazdę złapałem dwa razy, oba w letnich warunkach za granicą. Niemniej, nie ma się co bać utraty komfortu. Mam na myśli 18-ki. Może kolejne letnie będą RF?
  11. Nowe auto 330i, M pakiet, RWD, sportowy układ hamulcowy M (nie M performance). Przy zmianie kół na zimowe zauważyłem, że prawa tarcza w jednym miejscu ociera o klocek przy obracaniu. Jakbym miał wydać odgłos paszczą to byłoby takie sz-sz-sz-sz Przy obracaniu lewej tarczy szmerek jest równomierny. Skojarzyłem to z jakby nierównomiernym hamowaniem (delikatne drgania nadwozia), które było od początku ale nie przejmowałem się tym bo zauważałem to jedynie na bardzo gładkim asfalcie, i tylko w niektórych sytuacjach/sile hamowania. Żadnych wibracji kierownicy czy pedału hamulca. Poczytałem różne fora i pomyślałem, że warto sprawdzić w serwisie czy to faktycznie jest problem krzywej tarczy czy piasty. Dziś podjechałem do serwisu i serwisant poinformował mnie, że mistrz serwisu się przejedzie i jak zauważy bicie to zmierzy tarcze. Jeśli jednak zauważy drgania, i zdecyduje się na wykonanie pomiaru, ale tarcza okaże się być "krzywa w normie" to będę musiał zapłacić 880 zł. Jeśli będzie krzywa ponad normę to oczywiście wymienią na gwarancji. Podziękowałem i wyszedłem. I teraz pytanie, czy jest normą, że w przypadku wykrycia drobnej wady czy usterki auta na gwarancji, która po wykonaniu pomiarów zmieści się w normie, serwisy BMW życzą sobie zapłaty za diagnostykę problemu? Nie spotkałem się z tym w serwisie Audi, który mogę tylko chwalić... Czy w ogóle warto się martwić jeśli nie czuję szarpania kierownicy a tylko lekkie (i tylko czasem wyczuwalne) drgania budy?
  12. Dokładnie! Też mam zawias M (nie adaptacyjny) i letnie 18tki nie RF, a od wczoraj zimowe 18tki RF. Nie czuje specjalnej różnicy po zmianie. Moje i mojej żony odczucia przy tym zawieszeniu i na 18kach: czuć po czym się jedzie. ZERO dyskomfortu. Oczywiście ciśnienie zalecane dla częściowego obciążenia: 2.3 bara. Pewnie dla jednej osoby można zejść niżej, ale wtedy może być za miękko na szybszych zakrętach.
  13. Ze słupka. A ciśnienie sprawdzam elektronicznym manometrem. Zgadza się z tym co pokazuje na zimno idrive. To co pokazuje mi kompresor to bzdura.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.