Witam, BMW e91 2.0D. Miałem wydmuchaną uszczelkę pod głowicą i pękniety blok, tak więc blok został zmieniony (stary blok N47D20A(163km), nowy blok N47D20C(143km)).Po złożeniu wszytskigo "do kupy" auto jezdziło normalnie ale zacinały się wtryskiwacze przy +- 2.5 tyś obrotów. Zaczerpnąłem wiedzy,że wtryskiwacze się różnią w tych wersjach ,także przerzuciliśmy wtryskiwacze na te z wersji 143 konnej. Jak się okazało sterownik silnika podaje inny sygnał/impuls na wtryski i mimo prób adaptacji nie udało się uruchomić silnika. Padła decyzja na zmianę "zestawu startowego" tj. sterownik silnika ,CAS i stacyjka. Po założeniu tego zestawu wyświetla się blokada kierownicy i brak zapłonu. Po próbie podłaczenia się inpą czy istą wyskakuje brak połączenia. Sterownik poszedł na wycięcie immo, lecz i to nie poskutkowało. Macie jakieś rady, pomysły ? Zbyt niski prąd, stąd brak łaczności z autem ?
Pozdrawiam serdecznie.