Skocz do zawartości

Carryv9

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0d

Osiągnięcia Carryv9

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, BMW e91 2.0D. Miałem wydmuchaną uszczelkę pod głowicą i pękniety blok, tak więc blok został zmieniony (stary blok N47D20A(163km), nowy blok N47D20C(143km)).Po złożeniu wszytskigo "do kupy" auto jezdziło normalnie ale zacinały się wtryskiwacze przy +- 2.5 tyś obrotów. Zaczerpnąłem wiedzy,że wtryskiwacze się różnią w tych wersjach ,także przerzuciliśmy wtryskiwacze na te z wersji 143 konnej. Jak się okazało sterownik silnika podaje inny sygnał/impuls na wtryski i mimo prób adaptacji nie udało się uruchomić silnika. Padła decyzja na zmianę "zestawu startowego" tj. sterownik silnika ,CAS i stacyjka. Po założeniu tego zestawu wyświetla się blokada kierownicy i brak zapłonu. Po próbie podłaczenia się inpą czy istą wyskakuje brak połączenia. Sterownik poszedł na wycięcie immo, lecz i to nie poskutkowało. Macie jakieś rady, pomysły ? Zbyt niski prąd, stąd brak łaczności z autem ? Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.