Skocz do zawartości

DaBorizz69

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525i 2004 M54B22

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DaBorizz69

  1. Widzę, że ostatni wpis w tym wątku jest z 2019r. ale może znajdzie się ktoś życzliwy i mi odpowie 😁 Otóż przymierzam się do założenia instalacji LPG do E60 M54B25 i porównuję oferty różnych zakładów. Wczoraj otrzymałem dość interesującą cenowo ofertę i chciałem zapytać co sądzicie o takiej specyfikacji, jak w załączniku. Nic więcej o tych podzespołach nie wiem - o co ewentualnie musiałbym podpytać ten zakład. Z góry dzięki za pomoc.
  2. Od dnia publikacji twojego posta czaję się na tą stronę i ani razu nie wczytała się. Także ten "foch", to raczej permanentny...
  3. Cześć. Można prosić o rozkodowanie WBANG51080B397424 Z góry dziękuję.
  4. Skąd brać informacje odnośnie ewentualnej akcji serwisowej dla danego VIN?
  5. Panowie, dzięki wielkie za sugestie, ale myślę że na ten moment problem zażegnany. Postanowiłem przywrócić sterownik to "stanu pierwotnego", także usunąłem wcześniej wygrany update i wrzuciłem stary. Auto po całej nocce na mrozie odpaliło na strzała i nie zgasło🥳 Ale miałbym inne pytanie - ISTA po zaczytaniu danych auta pokazuje na model silnika M54B22, a pod maską mam 2.5. Domniemam, że ktoś wcześniej mógł już wymieniać sterownik i go nie przeprogramował. Czy jest sens w wgrywać mapy od 2.5? Czy wpłynie to jakoś znacząco na osiągi czy ogólne działanie auta?
  6. Witam. Mam identyczną sytuację w mojej buni. Czy jest sens zmiany tego na mapy do 2.5? Czy będzie jakakolwiek różnica?
  7. Standardowo - odpalił, ale znowu zgasł. Za chwilę będę próbował odpalić z odpiętą przepływką. Dam znać... Na rozgrzanym silniku brak jakichkolwiek błędów silnika i chodzi jak marzenie.
  8. Zrobiłem to przed chwilą (auto stało cały dzień na mrozie). Aktualna temperatura na zewnątrz (wg Google): - 2 Temperatura silnika: 0 Temperatura płynu: 0 Temperatura powietrza: 8 (?) (NIestety z niemieckim u mnie na bakier... Poniżej zrzut z INPA) Po skasowaniu błędów i przed odpaleniem pokazuje błąd 2830: DME Ram checksumme Adaptacje zresetowane.
  9. Nie za bardzo mam skąd wytrzasnąć sterownik na podmiankę... A przy okazji pytanie odnośnie kupna sterownika: wiadomym, że będę szukał używki, tylko na który numer zwrócić uwagę przy wyborze - na ten "główny" z naklejki (7548769)? I czy po zakupie można taki od razu podpiąć i próbować odpalić czy najpierw jakieś sprawdzenia/kodowania/adaptacje INPĄ?
  10. Zapomniałem dodać - jak silnik będzie już rozgrzany, to autko jeździ bez najmniejszego problemu i nie pojawiają się żadne błędy sterownika czy DSC... A rozgrzewam poprzez przytrzymaniu obrotów cały czas ok. 2500obr/min - wtedy auto nie gaśnie, tylko obroty spadają do zera i niejako automatycznie wraca do tych 2500obr/min (cały czas trzymam nogę na gazie). I tak zgaśnie i wróci kilka/kilkanaście razy, aż silnik się nagrzeje - wtedy jak go zgaszę i po chwili odpalę, to jest gitara.
  11. Witam Szanownych Forumowiczów. Mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość 😊 Przejrzałem już dziesiątki postów na różnych formach, lecz niestety żadna z podpowiedzi nie rozwiązała mojego problemu. Słowem wstępu – jestem w posiadaniu mojej „beti” od września tego roku. Problem nie występował, gdy na zewnątrz temperatura była wyższa niż +/- 10°C Przechodząc do meritum: Pacjent: BMW 525i 2004r.; silnik M54B22; VIN B397424 Objawy: gaśnie na zimnym silniku. Po odpaleniu po nocy, silnik odpali ale po kilku/kilkunastu sekundach gaśnie. Po kilku próbach odpalenia gaśnie „na amen”, pojawi się błąd silnika i już go nie odpalę. Diagnoza: ??? W aucie w ostatnim czasie wymieniłem świece, przepustnicę (przy okazji wymiany przepustnicy wyczyszczona DISa i krokowiec) i czujnik wałka rozrządu (czujnik zmieniony z powrotem na oryginalny, bo okazał się sprawny) i czujnik poziomu oleju (HELLA). Wymieniłem również zielonkawy przekaźnik pompy paliwa (ten w schowku od strony pasażera) oraz niebieski przekaźnik sterownika silnika (ten w puszce ze sterownikiem). Dodatkowo wykonywane były różnego rodzaju adaptacje, kodowania poszczególnych modułów, itd. (INPA lub ISTA+). Mój znajomy twierdził, że należy dokonać update’u poszczególnych modułów i tak też zrobił za pomocą INPA i NCS Expert. Niestety wszystko powyższe nie przyniosło rezultatu i po kontakcie z innym znajomym padło na to, że winny może być sterownik, z którym należy „coś” zrobić. Również na innych stronach ostatecznym rozwiązaniem była wymiana sterownika, czego oczywiście chciałbym uniknąć. Dzisiaj rano sprawdziłem jeszcze temperaturę zimnego silnika (auto stało całą noc na zewnątrz przy ok. -4°C) w menu serwisowym i pokazało 13°C. Nie wiem czy to nie za wysokie wskazanie… W załącznikach przesyłam zdjęcie sterownika, zrzuty z INPA z danymi poszczególnych modułów oraz błędy, jakie pojawiały się w module DDM/DDE właśnie po nieudanych próbach odpalenia auta. Czy miał ktoś podobny problem i udało się go rozwiązać? Oczywiście tak jak wspomniałem zostaje wymiana i zakodowanie nowego sterownika, ale nie chciałbym tego robić (lecz „jak mus - to mus”).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.