Skocz do zawartości

locomotiv12

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia locomotiv12

  1. GAP to jest koszt ok. 2.000 PLN +/- 500 zł (w zależności od ubezpieczyciela)
  2. W wersji podstawowej X3 w standardzie są ogrzewane fotele przednie - tył jest dodatkowo płatny podobnie jak wentylacja foteli Z ciekawości - gdzie dają takie rabaty na X3? 15% rabatu?
  3. Tak z ciekawości - czy ktoś wie czy komputer pokładowy BMW jest w stanie pokazać napięcie akumulatora? W instrukcji jest zapis "Zwracać uwagę na odpowiedni poziom naładowania akumulatora pojazdu, aby zapewnić jego maksymalną żywotność. Naładować akumulator, jeśli moc początkowa jest niewystarczająca." Jak nie mogę zapalić samochodu z powodu wyładowanego akumulatora to wiem, że "moc jest niewystarczająca" ale wolałbym wiedzieć wcześniej, że akumulator trzeba podładować
  4. Ja mam CTEK MXS 5.0 i sprawdza się bardzo dobrze - ładuje akumulatory do 110 Ah
  5. Za dużo wymagasz od współczesnych samochodów, nawet jak kosztują 300k+
  6. Wszystko robisz dobrze tylko samochód żyje swoim własnym życiem Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz
  7. Wprawdzie nie mam X3 tylko X1 (U11) ale interfejs jest bardzo podobny 1. u mnie nie można ustawić skrótu obiegu powietrza na pasku więc chętnie dowiedziałbym się jak to robisz 2. Na komendy głosowe "Zamknij obieg powietrza" reaguje pretensjonalnym głosem "słucham?" 3. Ja też muszę przestawiać ręcznie na obieg zamknięty bo "automat" nie działa lub robi to z dużym opóźnieniem
  8. To ja doleję trochę oliwy do ognia BMW X1 - akcja serwisowa - możliwa utrata hamulców
  9. W konfiguratorze jest przecież hybryda: X3 xDrive30e
  10. Projekt tego samochodu to są efekty zalegalizowania marihuany w Niemczech
  11. Porównanie wnętrza starego i nowego modelu - które jest bardziej premium według Was? źródło:https://www.bmwblog.com/2024/06/18/photo-comparison-2025-bmw-x3-g45-vs-previous-x3-g01/
  12. Fajny?
  13. Zgadza się, to jest mocny facelifting a nie nowy model, technicznie to nadal jest F40 - zmieniła się stylistyka nadwozia (paskudna) a do środka wpakowano więcej elektroniki i zamontowano brzydkie boczne nawiewy. System OS9 jest niestabilny, zamontowano mnóstwo asystentów jazdy, którzy w imię Twojego bezpieczeństwa będą piszczeć na Ciebie jak tylko przekroczysz prędkość o 1 km/h, lekko najedziesz na linię na drodze, podjedziesz zbyt blisko (30 cm) do ściany - włącza się hamowanie awaryjne. To wszystko po to by żyło się lepiej. Tu jest fajne porównanie "starego" i "nowego" modelu https://www.bimmertoday.de/2024/06/05/bild-vergleich-neuer-bmw-1er-f70-trifft-vorganger-f40/#image-5
  14. To akurat dobre rozwiązanie - z punktu widzenia ergonomii W nowym X1 klamki są zlicowane z nadwoziem - wygląda to ładnie ale jest mniej praktyczne w użyciu.
  15. Zawsze można wrzucić do auta AirTaga i wiesz gdzie jest auto. Z drugiej strony - czy chciałbyś jeździć samochodem, który by Ci ukradziono a potem byś go odzyskał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.