Skocz do zawartości

nateck

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    net

Osiągnięcia nateck

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. To ja mam jeszcze pytanie odnośnie Speed Limit Info i automatycznego dostosowania prędkości. Czy jest taka możliwość by samochód sam zwolnił do maxymalnej prędkości dozwolonej zgodnie z rozpoznanym znakiem ?
  2. bardzo zastanawiające jest to, że ten system z X5 (E70) gdzie oczywiście jest xDrive nie pozostał w późniejszych modelach z xDrive... a co do przyzwyczajenia...zapewne masz racje...ale przyzwyczajać się do gorszego...i jeszcze za to płacić...jakoś mi dziwnie z tym. Jednak jeśli istaniało by jakieś rozwiązanie byłbym wdzięczny za podpowiedzi.
  3. Witam forumowiczów, dawno mnie nie było (od czasów E61), zatem przywitam się raz kolejny. :) Temat dotyczy bardzo irytującej mnie zagadki. Jestem posiadaczem F11 M550d z xdrive. Ogólnie wiadomo, że w nowych 5-tkach system IAS (integral active steering) montowany jest tylko w modelach RWD czyli jedno (tylne) napędowych. Poczytałem o tym jak ten nowy system działa...bla bla...rozumiem działanie i dlaczego nie może występować z xDrive. Jendak moja zagadka to w jaki sposób skonstruowany jest obecnie układ kierowniczy dla xDrive i czym się różni np od tego w X5 (E70) ? Do czego zmierzam. Obecnie w samochodzie F10/F11 z xDrive pełny obrót kierownicą od lewej do prawej to 3 obroty. Nie będę ukrywał, że jest to baaaardzo irytujące. Jazda z małą prędkością, w ciasnych ulicach jest dramatem !!! Ale takiego problemu nie miałem w X5 (E70 2009r). Tam był xDrive, obrót 2,5 raza i wszystko było ok ze zwrotnością. Czy ktoś może mi tak sensownie bez większego rozwodzenia się wytłumaczyć, dlaczego mam "gorzej" z kierowaniem w xdrive F10/F11 niż w starym E70 ??? Czy ktoś wie, czy można dokonywać modyfikacji ? Niestety nie znam się tak wnikliwie na konstrukcji układu kierowniczego, ale może jest to kwestia maglownicy (ilości czegoś tam na ślimaku?), a może jest to regulowane programowo ? Nie potrzebuję IAS takiego jakim jest technologicznie dostępne dziś, ale zmiana z 3 na 2,5 obrotu kierą by mnie w zupełności usatysfakcjonowała. dziękuję z góry za odpowiedzi.
  4. no i wszystko jasne. Pan wyprowadzajacy wyjscie na wzmacniacz, spalil jeden z modulow...do wymiany :/
  5. Witam, oddałem auto do firmy CarAudio, której zadaniem było zamontowanie nowego zestawów głośników oraz wzmacniacza i wpięcia tego do fabrycznego radia. Panowie wyprowadzili wyjście na wzmacniacz i zmontowali cały zestaw, po czym dostałem informację, iż "Nie wyświetla menu komputera na wyświetlaczu" !!!! :modlitwa: Po przekręceniu kluczyka, pojawia sie napis BMW i po kilku chwilach robi się czarny ekran (zamiast menu kompa) i znów napis BMW i tak w kółko. Panowie są bezradni i nie wiedzą co się dzieje. Dodam jeszcze, iż powiedzieli, że radio było wymontowane na około 1 tydzień, w tym czasie wielokrotnie odpalali samochód bez radia. Czy ktoś z szanownych forumowiczów zna problem? W czym leży problem? Rozprogramowany komp ? z góry dziękuję za odp.[/b]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.