Skocz do zawartości

Kozer

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E84 18d

Osiągnięcia Kozer

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam forumowiczów, jestem posiadaczem X1 z 2012r. z silnikiem 18d z przebiegiem 250k km. Auto ostatnio wypluło cały olej, po wnikliwej analizie padło na uszczelniacz wału po stronie koła tłumiącego. Otóż oring był lekko wypchnięty i lekko przecięty w jednym miejscu (możliwe ze mechanior podczas wyciągania go uszkodził). Ale do rzeczy, po wyjęciu uszczelniacza oczom ukazał się taki widok (patrz załącznik). Analizowałem różne możliwości, starałem czerpać wiedzę z internetu ale nic nie było w stanie mi odpowiedzieć JAK i DLACZEGO to się stało, bo domyślam się, że to panewka i gdyby nie uszczelniacz jeździłbym tak dalej bo żadnych innych objawów nie było. Także moje pytania. Co to jest, dlaczego tak się stało i co mogę z tym zrobić . Z góry dziękuje za pomoc. PS. Wcisnąłem ten pierścień palcem bez wysiłku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.