Skocz do zawartości

greenthumb44

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90, 320d LCI 2010r 184km

Osiągnięcia greenthumb44

  1. Witam. Od dłuższego czasu walczę z drganiem kierownicy w prędkości 75-100 km\h. Posiadam nowe opony zimowe, letnie także nowe, mam dwa komplety felg i czy zima czy lato jest to samo. Wymienione mam: Obie piasty przód, komplet wahaczy (lemforder)i drążków, tarcze klocki, zaciski, przewody elastyczne. Czasami te drgania są mocno widoczne, czasami ich gołym okiem nie widać. Koła wyważone. Ktoś może miał podobny problem?
  2. Witam. Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu bo już kończą mi się pomysły. Chodzi o lewe koło z przodu bardzo opornie się kręci i nagrzewa się tarcza prawe koło chodzi bez zarzutu. Gdy odsunę śrubokrętem klocek od tarczy koło chodzi bez oporu (filmik załączam) gdy tylko wcisnę pedal hamulca chodzi jak na filmiku.. bardzo opornie słychać mocno tarcie klocka i jeszcze takie gwizdanie. Kupilem nowy zacisk, wymieniłem przewody elastyczne, odpowietrzyłem hamulce, wyczyściłem prowadniczki i jarzmo.
  3. Cześć. Czy ktoś może mi pomóc bo już nie wiem gdzie szukać problemu, jakiś czas temu zauważyłem że lewe koło przednie kręci się dużo ciężej od prawego. Prawe chodzi bez żadnego oporu kręci się jak powinno, lewe koło zaś stawia opór słychać szuranie klocka o tarcze ale tylko momentami. Gdy zdejmę klocki i zacisk sama tarcza obraca się prawidłowo bez żadnego oporu gdy tylko założę czuć poprawę do momentu wciśnięcia pedału hamulca, potem znowu to samo. *Wymieniłem zacisk, przewód elastyczny, prowadniczki odpowietrzyłem przedni układ.* Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
  4. Tak, po założeniu zacisku kręci się lzej choć nie tak lekko jak prawe koło, dalej czuć opór. Jak wcisnę i puszczę pedal hamulca mam wrażenie że jest jeszcze ciężej.
  5. Tak, po założeniu zacisku kręci się lzej choć nie tak lekko jak prawe koło, dalej czuć opór. Jak wcisnę i puszczę pedal hamulca mam wrażenie że jest jeszcze ciężej.
  6. Witam. Prosze o pomoc bo nie wiem gdzie szukać problemu.. Lewe przednie koło strasznie opornie się kręci w porównaniu do prawego. Wymieniłem: zacisk, przewód elastyczny odpowietrzyłem hamulce i dalej to samo, jak zdejmę zacisk i wyciągnę klocki to nie stawia nic oporu i wszystko kręci się jak powinno, jak tylko założę zacisk i klocki znowu pojawia się to samo, gdy kręcę tarczą bez założonego koła to czuję że momentami kreci się lżej, jak kręcę tarczą bez założonego koła to słychać tarcie klocka i momentami idzie lekko i zaraz znowu ciężko, czy to może być krzywa tarcza? BMW E90 320d 2010r
  7. Cześć. Dziś chciałem ustawić geometrię z przodu i tyłu w bmw e90 320d 2010r (sedan) aczkolwiek napatoczył się problem z odkręceniem tylnich śrub odpowiadających za geometrię i zbieżność. Czy miał ktoś może taki przypadek i ma pomysl jak z tym zawalczyć? Z góry dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.