Witam jako nowy użytkownik
Kilka dni temu po zakupie jechałem w trasie do domu auto ładnie zmieniało biegi od 1, do 4 natomiast przy prędkości około 80km/h do 100 spokojna jazda autostradowa auto cały czas trzyma obroty w okolicy 2000 i nie zmienia biegu na wyższy dopiero jak mu depnę obroty idą do powyżej 3 tyś i jest zmiana biegu a wydaje mi się że przy 80,90 km/ przy muskaniu gazu powinno być koło 1500 obrotów i przy dziadkowej jeździe auto spalało na kompie 11,8 litra trasa 500km 😞
a wiem że można spalić 8
auto posiada lpg jechałem i na tym i na tym efekt ten sam
dodam jeszcze że skrzynia jest po remoncie
Tak jest na paragonie.
Olej atf 8litrów 736pl
Komplet elektrozawór 2390pl
Jakaś tuleja, 74pl
Tłoczki sterowania 6x po 30pl
Blacha sterownika 330pl
Filtr +miska 490pl
Adaptacja 300pl
Montaż sterownika 350pl
Przegląd sterowania hydraulicznego 350pl
Razem 5200 😞 rok temu
Zauważyłem tez że rano na zimno jak odpalam z tyłu smierdzi trochę benzyną i auto przy gazowaniu na wolnych obrotach (1500 - 1800 obrotów) delikatnie poszarpuje moze swiece ?
na chwilę obecna był podłaczony do komputera ista+ u znajomego w warsztacie zero dosłownie zero błedów w sterowniku
zrobił adaptacje skrzyni mam teraz posmigać ale intrygują mnie te obroty bo dzieje się to tak że na zimnym czuc to bardziej jak jest rozgrzany troche mniej ale jednak czuc poszarpywanie w tym przedziale 1500 - 1800 obr. benzyny juz nie czuc zapachu tylko przy odpaleniu pierwsze kilka minut
3 lata temu poprzedni właciciel wymieniał rozrząd faktury mam na ponad 6 tyś nastepnie jakiś czas pózniej w innej firmie robił uszczelniacze zaworowe (ogolnie uszczelnienie motoru) mam tez faktury robiony tez był valvetronic wszystko udokumentowane
po tym wszystki została zamontowana instalacja lpg.