Skocz do zawartości

szefnuter2023

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E66 750li

Osiągnięcia szefnuter2023

  1. Ok bo wszędzie piszą o adaptacji a ja takiej opcji u mnie po podłączeniu kompa z ista + nie widzę
  2. Witam Panowie czy po zmianie przepływomierza w bmw e66 750il trzeba zrobić adaptację ? Z tego co czytałem na internecie owszem jest taka opcja w dieslu ale czy w benzynie też ? Posiadam iste+ ale po podłączeniu z moim autem za cholerę nie mogę znaleźć opcji kasowania adaptacji przepływki proszę szanownych forumowiczów o informację z góry dziękuję
  3. A i jeszcze jedno na kompie sondy prawa i lewa strona pokazywały takie same wartości na wolnych obrotach oraz przy lekkim dodaniu gazu i trzymaniu w okolicy 1800obr wartości były zbliżone
  4. Witam jako nowy użytkownik Kilka dni temu po zakupie jechałem w trasie do domu auto ładnie zmieniało biegi od 1, do 4 natomiast przy prędkości około 80km/h do 100 spokojna jazda autostradowa auto cały czas trzyma obroty w okolicy 2000 i nie zmienia biegu na wyższy dopiero jak mu depnę obroty idą do powyżej 3 tyś i jest zmiana biegu a wydaje mi się że przy 80,90 km/ przy muskaniu gazu powinno być koło 1500 obrotów i przy dziadkowej jeździe auto spalało na kompie 11,8 litra trasa 500km 😞 a wiem że można spalić 8 auto posiada lpg jechałem i na tym i na tym efekt ten sam dodam jeszcze że skrzynia jest po remoncie Tak jest na paragonie. Olej atf 8litrów 736pl Komplet elektrozawór 2390pl Jakaś tuleja, 74pl Tłoczki sterowania 6x po 30pl Blacha sterownika 330pl Filtr +miska 490pl Adaptacja 300pl Montaż sterownika 350pl Przegląd sterowania hydraulicznego 350pl Razem 5200 😞 rok temu Zauważyłem tez że rano na zimno jak odpalam z tyłu smierdzi trochę benzyną i auto przy gazowaniu na wolnych obrotach (1500 - 1800 obrotów) delikatnie poszarpuje moze swiece ? na chwilę obecna był podłaczony do komputera ista+ u znajomego w warsztacie zero dosłownie zero błedów w sterowniku zrobił adaptacje skrzyni mam teraz posmigać ale intrygują mnie te obroty bo dzieje się to tak że na zimnym czuc to bardziej jak jest rozgrzany troche mniej ale jednak czuc poszarpywanie w tym przedziale 1500 - 1800 obr. benzyny juz nie czuc zapachu tylko przy odpaleniu pierwsze kilka minut 3 lata temu poprzedni właciciel wymieniał rozrząd faktury mam na ponad 6 tyś nastepnie jakiś czas pózniej w innej firmie robił uszczelniacze zaworowe (ogolnie uszczelnienie motoru) mam tez faktury robiony tez był valvetronic wszystko udokumentowane po tym wszystki została zamontowana instalacja lpg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.