Skocz do zawartości

MIKII11

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 218km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MIKII11

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dziura w tłoku. Wtryski lały.
  2. Już 2 czujniki były w aucie wału i wałka na podmianę. Pokazuje prędkość silnika. I pokazuje synchronizację między nimi. Także to jest ok.
  3. Widziałem tą instrukcje, i robiłem ja ze 2/3 razy chyba. I nadal nic.
  4. Ciśnienie na szynie CR dobija do zadanego ciśnienia. No tak mi się wydaje ze sterownik bo już więcej opcji nie widzę. Błędów nie ma. Mam jedynie od lamp i pdc błędy bo jest przód nie złożony. Robiłem reset INPA i ISTA gdzieś czytałem ze ktoś miał podobny problem i tylko DIS pomógł, tylko mojego nie mogę ogarnąć bo nie chce się z autem połączyć. Muszę jeszcze popróbować. Bardzo mnie dziwi to ze jak odepnę wtrysk to nie ma żadnego błędu. To jest ciekawe. Ewidentnie tu leży problem, tylko co teraz ? Wymiana sterownika ? Czy oddać do kogoś kto naprawia ?
  5. Ciśnienie jest 300
  6. Nawet po odpięciu kostki wtrysku nie pokazuje błędu na kompie.
  7. Wtrysk nie podają. Podłączyłem nawet żarówkę W5W pod kostkę wtryskiwacza, i tez nie mruga a chyba powinna. Pod miernikiem pokazuje skoki od 0 do 3V
  8. Nie nie sprawdzałem postaram się jutro zobaczyć.
  9. Nie ma żadnych nie prokojących dźwięków. Silnik bardzo ładnie kręci. Na plaku już próbowałem i tez nie chce odpalić. Tyle ze na chwile złapie i koniec. 2 komplety już wtrysków wkładałem i dalej nic
  10. Rozrusznik jest po regeneracji i kręci jak głupi. Aku zarejestrowane. jest przepustnica. Otwarta i rusza się jak weźmiesz palcem.
  11. Próbowałem, nie chce odpalić
  12. Po silnik sam byłem i był w aucie wiec mogłem go odpalić i sprawdzić. Wiec silnik raczej odpada. Paliwo podaje.Skrzynia automat. Łączy się ze wszystkimi sterownikami
  13. Witam, mam spory problem z odpaleniem samochodu E61 2005r przedlift 3.0D 218km M57 A wiec zacznijmy tą historie 7 miesięcy temu uległ uszkodzeniu mój silnik i od tamtej pory auto stało aż do teraz kiedy uzbierałem pieniądze żeby auto doprowadzić do stanu sprzed awarii. Wymieniłem silnik na drugi z Anglika, zregenerowana turbina, osprzęt cały mój . Wszystko co należało się wymienić zostało wymienione „uszczelki, wężyki, itp” auto stało w garażu przez 7 miesięcy jak łatwo się domyśleć padł tez akumulator, który również jest wymieniony na nowy. Przekładka silnika poszła całkiem ładnie, i pierwsza próba odpalenia, i auto nie odpala, brak żadnych błędów z silnika, była zrobiona synchronizacja CAS z DME/DDE i dalej nic, odpięcie klemy IBS również nie pomaga. Nawet załatwiłem drugie wtryski na podmiankę i nadal nic, oczywiście odpowietrzone. Powoli rozkładam ręce na to wszystko. Mam nadziej ze może forum podpowie co mogę Jeszcze zrobić. Dysponuje programami INPA, ISTA i DIS. Wiec bardzo was proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.