Skocz do zawartości

MrNirwen93

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520D B47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MrNirwen93

  1. Witam, w mojej f11 z silnikiem b47 od kilku miesięcy, bardzo sporadycznie występowało coś w rodzaju poszarpywania podczas jazdy. Kilkukrotnie wyskoczył błąd złej masy powietrza jednak nie zawsze kiedy te szarpania miały miejsce. Ostatnio jadąc autostradą komputer wyrzucił check engine z komunikatem „Napęd zatrzymaj pojazd”. Objawy jakie temu towarzyszyły to dławienie się auta, brak możliwości przyspieszania. Zatrzymałem się na poboczu, wyłączyłem włączyłem silnik. Jedyne co zauważyłem przy komorze silnika to to, że zsunął się wężyk czerwony od sterowania turbo. Po nałożeniu go na miejsce samochód dalej wyrzucał błąd. Myślałem że uda mi się usunąć błąd zdejmując klemę z akumulatora jednak nic to nie dało, błąd wracał. Dojechałem powoli do domu gdyż miałem blisko i na komputerze odczytałem błędy: 24CF00 i 290B00. Rozebrałem cały dolot - szczelny, zawór egr działa prawidłowo, turbo normalnie można obracać bez zacięć czy innych oporów, klapki w kolektorze przestawiają się luźno, kolektor nie jest zawalony syfem, czujnik temperatury działa prawidłowo - ostatnią rzeczą jaką mi została to wymienić przepływomierz. Jednak chce być pewny że to on z uwagi na jego cenę. Dziene jest również to, że na włączonym zapłonie po usunięciu błędów komputerem, samochód od razu wyrzuca komunikat „napęd, zatrzymaj pojazd..” a w ista nie ma żadnych błędów, dopóki nie uruchomię auta. Samochód uruchamia się ciężko - długo kręci jednak, powyżej 2 tys obrotów nie da rady podnosić dalej obrotów co słychać na filmie. Do domu dojechałem ok 30km/h i 1700 obrotów bo auto całkowicie nie miało mocy, przy czym zaryzykowałem ten manewr bo silnik na niskich obrotach pracował normalnie. Jedyna różnica było bardziej basowe brzmienie wydechu. Poniżej przesyłam link do filmu z nagranymi wartościami przy uruchomionym silniku. Może ktoś zauważy coś nieprawidłowego. Pozdrawiam.
  2. Jeśli zaciski stały by dęba to nie było by sytuacji że nie odpuszcza? Zastanawiam się bardziej czy nie odpuszcza za daleko
  3. Witam. Mam problem z hamulcami. Auto - BMW f11 2014r 2.0d manual. Po naciśnięciu guzika i spuszczeniu z hamulca ręcznego pedał hamulca roboczego robi się miękki, i trzeba napompować hamulce żeby hamulec zaczął działać normalnie. Do czasu zaciągnięcia i spuszczenia ręcznego z hamulcami nie ma żadnych problemów. Brak błędów na komputerze, nie mogę znaleźć podobnego tematu na forum. Nie zauważyłem wycieku płynu, mokrych plam itd. Gdzie mogę rozpocząć szukania problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.