Skocz do zawartości

LeśnyDziad

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 20d 2019r
    X3 M50 2025r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia LeśnyDziad

  1. W X5 się da i jest to całkiem spoko, w X3 jak włączy się na ekranie nawigacji to zasłania mapę i jest moim zdaniem zupełnie bez sensu, mam to wyłączone na stałe.
  2. Porównajcie ile podrożały "zwykłe" samochody przez ostatnie 7-8 lat, a ile kosztują nowe BMW w porównaniu do starszego modelu - gdzieś muszą być oszczędności i lepiej mieć nieflokowany schowek ale w fajnym samochodzie za całkiem rozsądne pieniądze. Dziś suv ze średniej półki typu Kodiaq kosztuje tyle, ile kilka lat temu zapłaciłem za X3, a wydaje mi się, że BMW aż tak nie podrożało, skoro można dziś kupić 400-konne X3 za niecałe 360k.
  3. Są miejsca w Polsce, gdzie śnieg leży dłużej niż kilka godzin, a czasami jest go całkiem sporo. Faktycznie welur wchłania i później paruje, ale na gumowym woda też nie dematerializuje się magicznie. Co kto lubi - o gustach podobno się nie dyskutuje... Ktoś lubi gumę to spoko, niech kupuje, ale i z welurami w zimie da się żyć, a dla mnie są wygodniejsze, woda nie chlupie pod butami, guma nie piszczy itp.
  4. Zawsze welur i ja osobiście nie używam gumowych, nawet w zimie (śnieg) - woda pod gumowym dywanikiem prawie nie odparowuje, a welurowe zawsze mam suche.
  5. Też tak mam, jak chyba wszyscy, ale zmieniłem na "papaya" - kolor dość zbliżony do starego bursztynu, na początku trochę go za dużo, ale po przyzwyczajeniu jest ok, a co najważniejsze nie resetuje go
  6. W G45 mam Veganza/Alcantara, w G01 mam też ekologiczną plus środek materiałowy. W G45 nie podoba mi się żadna merino - zawsze jest to dwukolorowe, i raczej będzie mniej trwałe (podobno w X5 merino słabsze od sensafin). Każdy ma inne plecy i jak widać jednym wygodniej w G45, innym w G01. Po wielu próbach i 12kkm jest już dobrze, dwa że silnik rekompensuje wszystkie wady.
  7. Fotele w G01 są lepsze, mam te bez regulacji lędźwiowej i na trasach 1200km wysiadam jak nowy, w G45 mam z regulacją lędźwi i zawsze coś gniecie, jakby było czuć przez tapicerkę te wszystkie elementy wewnętrzne, są też chyba bardziej "kubełkowe". HeadUp - mnie też trochę rozpraszał, szczególnie w nocy, więc ustawiłem widok zredukowany i jest znacznie lepiej. Próbowałem jeździć bez HUD, szczególnie w nocy, ale zegary są tak nieczytelne, że nie ma szans, musi być włączony. Szkoda że zniknęły duże wskazówki zajęcia pasa z nawigacji, zamiast tego jest ten widok wirtualny, ale zamiast wyświetlać się na zegarach (jak np w X5) jest na dużym wyświetlaczu - zasłania mapę i ogólnie sieje zamieszanie. Z minusów dodałbym jeszcze te spryskiwacze w wycieraczkach, wolałem starszy system. Ogólnie jednak jest to świetny samochód, ale spora pewnie w tym zasługa silnika - przesiadka z 20d na M50...
  8. Też słyszałem od handlowca (i to w lutym), że pakiet M-pro w restrykcjach bo są braki tych czerwonych hamulców i M50 ma priorytet, ale jak ostatnio stanąłem obok zwykłej (20 lub 20d) to na moje oko przynajmniej przednie hamulce (czerwone) są znacznie mniejsze, może chodzi o tylne zaciski. Grill i lusterka i tak inne, więc to chyba nie ma znaczenia, ale lampy już mogą robić zamieszanie.
  9. Przód wygląda na 4 tłoczki, ale z tyłu jest zwykły zacisk jednotłoczkowy, faktycznie ma (od zewnątrz) jakieś czerwone blaszki-maskownice, ale nie ma przecież odpowietrznika...
  10. Klamki to akurat są spójne z reszta środka auta, taka metalowa niekoniecznie by tam dobrze wyglądała, pomijając materiały. W M50 jest troszkę inny panel rączki drzwi więc może też przez to jakoś inaczej się to odbiera. Zdecydowanie większym regresem jest brak podświetlenie schowka w podłokietniku i kieszeni w drzwiach, ale dalej są to drobiazgi w bardzo fajnym samochodzie. Pamiętajmy też, że koniec końców to nie jest jakoś szczególnie drogie auto, wersje 6-cylindrowe w zasadzie nie mają konkurencji, a 4-cylindrowe są tylko trochę droższe niż Skoda czy VW.
  11. Myślę, że dealer zwróci zaliczkę, bo raczej nie powinien mieć problemu z kimś na twoje miejsce, skoro jest tyle zamówień. Zawieszenie M adaptacyjne jak dla mnie bardzo wygodne, tu masz test chyba bez adaptacyjnego, i ponoć też spoko:
  12. Pewnie to pakiet internetowy, więc info o korkach, gry i inne - chyba sporo tego, więc trzeba będzie brać
  13. Pojeździłem chwilę i moim zdaniem zawieszenie M50 adaptacyjne jest mega wygodne, bardziej wyczuwalne są może drobne dziury przez niższe opony, ale ogólnie jest znacznie lepiej niż się spodziewałem. Jeździ się jak każdym wygodnym suvem, tylko przy wyprzedzaniu trzeba pamiętać, by najpierw zmienić pas a dopiero później cisnąć prawy pedał...
  14. U mnie tak samo, ale za chwilę dojdzie pakiet BMW Digital Premium, bo widzę, że jest tylko na 5 miesięcy (w G01 było chyba 2-3 lata), więc ciekawe ile on będzie kosztował.
  15. Dla mnie GLC wygląda na znacznie mniejszy, może to kwestia kształtu karoserii, ale jak stoją obok to jakby auto klasę niżej. Gwóźdź do trumny to 4 cylindrowe AMG w cenie R6 BMW, choć dopiero wersja 63 to totalne przegięcie - jakieś 600k za R4 z PHEV o zasięgu kilkunastu km. Audi zostawiło zdaje się V6 w Q5, ale dalej nowy model to jakby kolejny lifting auta z przełomu wieku. Wg mnie obecny model X3 nieszczególnie ma konkurencję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.