Skocz do zawartości

OliwerE63

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E63 645Ci '04

Osiągnięcia OliwerE63

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. @cursor W tej chwili mam maglownice "na stole", a na komputerze diagnostycznym czujnik kąta skrętu pokazuje mi stale 0 (sumaryczne koło 68°)(wcześniej coś pokazywał) czy może to wpływać na to to, że miałem wszystko porozłączane (SZL, AL, magiel, getaway, akumulator, ALC). Sprawdzone komputerem launch, uniwersalny. Zamówiłem już kabel na USB i jutro się dowiem więcej. Jakie podjąć następne kroki, wymieniać SZL? Czy mogę adaptować sam czujnik skrętu? Co mogę jeszcze diagnozować? Za co się zabrać? Co do tego wszystkiego ma moduł airbag getaway? Przepraszam za tyle pytań i z góry dzięki
  2. Witam, pilna sprawa. Walczę z powypadkowym samochodem, n62b44. 2004 rok, piszę na forum serii 5 przez większe grono użytkowników systemu Aktywne błędy: 6140 Aktywny układ kierowniczy AL: Porównanie redundancji - czujnik kąta skrętu u góry 614A Aktywny układ kierowniczy AL: Kąt położenia wirnika nie został zainicjalizowany CE93 Aktywny układ kierowniczy AL: Komunikat (kąt kierownicy góra, 0C8) Przejrzana cała wiązka od modułu AL do maglownicy, otwarte wszystkie moduły w wiązce, sprawdzony SZL czy styki są całe, sprawdzony czujnik z servotronic i jego wiązka idąca go GETAWAY (?), jak i również znalazłem przewód idący od AL do GETAWAY oraz dwa przewody idące z AL do modułu doświetlania zakrętów który jest upalony jak na zdjęciu, czy to może jakkolwiek wpływać na wspomaganie? W tej chwili nie korzystam z adaptacyjnego doświetlania poprzez to, że poprzedni właściciel zamontował lampy bez tego systemu. Objawy: Po pierwszym odpaleniu silnika i uzupełnieniu płynu do wspomagania AL działało, niestety bardzo szybko odezwała się pompa wspomagania i zaczęła przegrzewać płyn. Zdecydowałem się na wymianę pompy, po tym wspomagania kompletnie brak, płyn się bardzo szybko gotuje, brak możliwości zaadaptowania wspomagania. Jestem w kropce, nie wiem co robić dalej, ostatecznie wymienię cały magiel ale chcę wyeliminować wszystkie inne możliwości przed wydaniem małej fortuny na to. Za wszystkie rady i pomoc dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.