Witam, pilna sprawa. Walczę z powypadkowym samochodem, n62b44. 2004 rok, piszę na forum serii 5 przez większe grono użytkowników systemu
Aktywne błędy:
6140 Aktywny układ kierowniczy AL: Porównanie redundancji - czujnik kąta skrętu u góry
614A Aktywny układ kierowniczy AL: Kąt położenia wirnika nie został zainicjalizowany
CE93 Aktywny układ kierowniczy AL: Komunikat (kąt kierownicy góra, 0C8)
Przejrzana cała wiązka od modułu AL do maglownicy, otwarte wszystkie moduły w wiązce, sprawdzony SZL czy styki są całe, sprawdzony czujnik z servotronic i jego wiązka idąca go GETAWAY (?), jak i również znalazłem przewód idący od AL do GETAWAY oraz dwa przewody idące z AL do modułu doświetlania zakrętów który jest upalony jak na zdjęciu, czy to może jakkolwiek wpływać na wspomaganie? W tej chwili nie korzystam z adaptacyjnego doświetlania poprzez to, że poprzedni właściciel zamontował lampy bez tego systemu.
Objawy:
Po pierwszym odpaleniu silnika i uzupełnieniu płynu do wspomagania AL działało, niestety bardzo szybko odezwała się pompa wspomagania i zaczęła przegrzewać płyn. Zdecydowałem się na wymianę pompy, po tym wspomagania kompletnie brak, płyn się bardzo szybko gotuje, brak możliwości zaadaptowania wspomagania. Jestem w kropce, nie wiem co robić dalej, ostatecznie wymienię cały magiel ale chcę wyeliminować wszystkie inne możliwości przed wydaniem małej fortuny na to. Za wszystkie rady i pomoc dziękuję