Skocz do zawartości

Piotr Piotr

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jeszcze nie mam

Osiągnięcia Piotr Piotr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć forum! To mój pierwszy post tutaj i wynika on z potrzeby skorzystania z Waszego doświadczenia z tym modelem i jego zakupem. Mam kilka pytań do kolegów którzy już pojedzili lub przemyśleli. W rewanżu mogę się podzielić doświadczeniem z zakresu kosmetyki samochodowej - wołajcie do odpowiednich tematów i zobowiązuję się na miarę moich możliwości oddać forum 🙂 Rozważam zakup bmw 4 GC, 430 w xdrive. Auto jako daily dla rodziny 2+2. Córki 12 i 4 lata. Jazda 50/50 trasa miasto. To pytanka po kolei Zakup: Jakie rabaty są realnie możliwe? Select automotive twierdzi że 15-25% ma na bmw. Słyszalem, że realnie 16. Jakie macie koszty poza zakupowe. Realnie spalanie 430 xdrive, ubezpieczenie, koszt serwisów. Wersje jakie rozważam. Mpak pro lub zero mpak. Uważam, że auto bez mpakietu ma lepszą stylistykę bez tych fantastycznych plastików. Jednakże ;) Lubię sobie trochę polatać po zakrętach. Żadne drifty tylko taka jazda 8/10 dla funu. Zakładam, że mpak to jednak lepsze wrażenia. Po przejechaniu się mocną 3ką poprzedniej generacji ale bez mpaku stwierdziłem, że to zawias dla dziadków - jak ponton ;) Wasze przemyślenia? Jeździł ktoś oboma? Wyposażenie: Dyferencjał przy xdrive - czy ma sens. Czy przekłada się realnie na odczucia z jazdy czy tylko mi doda 10% na śniegu i w drifcie? Active stop - zapobieganie najechaniu. Czy jest w stanardzie bez pakietu? Android auto. Wiem, że jeszcze niedawno były z tym problemy. Czy działa normalnie? kabel czy radio? Zawieszenie adaptacyjne M. Warta dopłaty opcja? Zakładam, że po autostradach nie ale już jakiś wypad na mazury to co innego. Czy jest równie dobre jak M z opcją zmiękczenia czy są istotne różnice? Opony - jakie sa stanardowo montowane? Jakie są w opcji performance? Dopłata jest duża. Na co dzień jeżdżę na conti sport contact i wolałbym zostać przy oponach premium "sport". Podparcie lędwiowe - brak zwykłego w standardzie? Komfort parkowania bez kamer 360. Jak realnie manewruje się tym autem? Warte dopłaty? Inne: Trwałość lakieru. Jestem hobbystą detailerem i mam świra na punkcie utrzymania auta. Jak z rysowaniem się lakierów? Waham się między kolorami ale blisko mi do aventurine. Jaki jest realny koszt po rabatach za wybór lakieru z palety individual spoza konfiguratora? Czip / box a gwarancja. Obecnym autem jeżdżę od nowości z boxem. Z bmw mam problem z paletą silników i kosztem. Duża różnica w cenie 430 i 440. 440 za dużo za drogo. 430 z boxem na ~290 koni i ok 5.5 0-100 byłoby bardzo okej. Jak z gwarancją? Jakie realne osiągi/przyrosty są w 430 245hp? Wielkie z góry dzięki za każdą pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.