Skocz do zawartości

Starke

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    W205 i F31 LCI

Osiągnięcia Starke

  1. Jeszcze jednym rozwiązaniem jak to nie pomoże jest z głową (to bardzo ważne bo mamy tu dwumase nawet w benzynie) przypalić sprzęgło. Zaprzeć auto o krawężnik, pierwszy bieg i na 4k obrotów delikatnie popuszczać aż zacznie śmierdzieć (ok 10sek) i powtórzyć jeszcze raz.
  2. Kolego @koolzoli masz założone podstawowe felgi z ET31 na siedmiocalówie. OEMowe wymiary do felgi 18 cali (a tylko takie zakładaj) mają: 8 cali kapeć, ET 34. I takich szukaj. Na Allegro w pyte, nowych. Posiadają certyfikaty, także ja bym sie nie obawiał.
  3. Jest remedium na to opisywane tysiące razy. W pierwszej kolejności wymienić należy płyn hamulcowy i płyn w wysprzęgliku (ten sam układ) i dobrze go odpowietrzyć.
  4. Starke

    Mazowieckie

    Kolego pojedź do Porsche Połczyńska z vagiem i własnym olejem, a kopa dostaniesz szczególnie od AutoUnion AG. W ASO nie na czegoś takiego jak swoje materiały.
  5. Starke

    Mazowieckie

    Ja polecam Bosch Service RoCar. Serwisuje tam już kilka lat W205, i teraz F31. Dobra diagnostyka, może dlatego dużo systemów jest od Boscha.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.