Skocz do zawartości

wedqqo

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia wedqqo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. @Borsuczek, Odpowiadając na Twoje pytania: Wydaję mi się to zdrowym podejściem, samochody z tą awarią potrafiły się nawet spalić, czy to źle że jestem świadomy sytuacji która miała miejsce w tych modelach? Wg. mnie lepiej wiedzieć niż łykać wszystko co będzie mydlił sprzedawca. Przynajmniej okazja do zejścia z ceny, jeżeli będę musiał to zrobić we własnym zakresie, tym bardziej iż nie wiem czy po 2 latach ta akcja jest jeszcze aktualna. Nie chcę, dlatego cena w ogłoszeniu jest do negocjacji. Silnik mimo iż jest wiekowy i pije olej i tak wydaję mi się, że jest mniejszym złem niż późniejsze wersje poczynając od 2006/08/09 w których psuły się głowice i popychacze zaworowe, następnie w 2008 silnik był już na wtrysku bezpośrednim, uniemożliwiającym montaż LPG (nie zamierzam ale kto wie co będzie w przyszłości), a wersje poliftowe poprawione niestety podchodzą już pod 40k. Nie mówię że N52 jest bez wad lecz popraw mnie proszę jeśli się mylę - koszt awarii jest znacznie niższy niż w silnikach z późniejszych lat. Dla mnie ważnym jest, by nie był to ulep zmontowany z trzech BMW oraz by nie był z dwukrotnym przebiegiem niż w ogłoszeniu. Fajnie by było również jakbym miał pewność że poprzednicy szanowali pojazd jednak aż takiej zamierzchłej historii niestety nie dojdę. Gdybym miał brać w ciemno i bez wahania - nie pisałbym tego postu. Za resztę uwag bardzo dziękuję. Z pewnością będą one przeze mnie brane pod uwagę. Pozdrawiam!
  2. Witam klubowiczów :) Poszukiwania wymarzonego E90 ciąg dalszy. Ostatnio uzyskałem od was sporo informacji, podczas których zwiększyłem swoją czujność podczas poszukiwania samochodu. 2 dni temu pojawiła się taka oto oferta: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6Fwvgj.html Po zdekodowaniu VIN: S428 Warning Triangle And First Aid Kit S441 Smoker Package S481 Sports Seat S494 Seat Heating Driver/Passenger S497 Centre Armrest, Rear S4AG Interior Trim Finishers Titanium Matt S606 Navigation System Business S507 Park Distance Control (PDC), Rear S520 Fog Lights S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S249 Multifunction F Steering Wheel S255 Sports Leather Steering Wheel S2AB BMW LA Wheel Ellipsoid Spoke 162 S321 Exterior Parts In Vehicle Colour S801 National Version Germany S851 Language Version German S863 Dealer List Europe S879 On-Board Literature, German S8SB Telematics Access Request,Country-Spec. S8SC Telematics Access Request,Country-Spec. S8SP Control Unit COP S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles SB070 Battery 70 Ah, Plant SIALT Auto wg. CEPiK zostało sprowadzone w 2019 roku. przy przebiegu ok 200.000 km. Do dziś auto jest w rękach drugiego Polskiego właściciela. Oboje zrobili nim ok. 25 tyś km. Trochę zapaliła mi się lampka gdyż samochód jak na swój wiek zostało sprowadzone ze stosunkowo niskim przebiegiem. BMW jest objęte akcją serwisową nr. 0061830500 - Uszkodzenie połączenia wiązki kablowej regulatora dmuchawy. Z rozmowy ze sprzedawcą dowiedziałem się iż nie zostało to przez niego zrobione, co do poprzedniego właściciela nie miał pewności. Czekam na raport w bimmer-check by zobaczyć jaką bmw miało historię przed sprowadzeniem do Polski, jednakże już teraz chciałbym zapytać o opinię kogoś kto dłużej siedzi w bawarkach, jest bardziej obeznany w rynku itp. i widzi coś podejrzanego wg. ogłoszenia oraz dostępnych informacji. Może o coś dopytać. Olej silnikowy był wymieniany co rok - czyli z przebiegu wynika co 10.000 km za kadencji drugiego właściciela - to bardzo OK mając na uwadze że te silniki - N52B25 bardzo lubią olej :) Z góry dziękuję za wszelkie opinie w temacie. Pozdrawiam!
  3. Dziękuję wszystkim za opinię. Post do zamknięcia. Być może przestroga dla innych szukających podobnego modelu :) Pozdrawiam!
  4. Cześć, Stoję własnie przed wyborem pierwszego BMW. Znalazłem ogłoszenie które mnie zaciekawiło. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-seria-3-e90-325i-sprzedam-zamienie-ID6FsM5a.html?from=recommendations Czytałem trochę nad 325i i 2005 rocznik wydaję się bezpiecznym modelem, głównie z uwagi na zdrową głowicę, jednakże podlinkowane przeze mnie auto posiada pewne wady m. in zapala się check oraz auto faluje na postoju przez 30 sek. Również czytałem o podobnych objawach tu na forum i udało mi się znaleźć kilka głównych przyczyn występowania wady (wtryski, sterownik, pompa wysokiego ciśnienia itp.), jednak rozumiem, że opieramy się na domysłach i może to być właściwie wszystko. Czy jest może ktoś kto może ma podobne BMW i doradzi czy opłaca się pakować, bądź może ktoś skutecznie odciągnie mnie od pomysłu zakupu :) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.