Skocz do zawartości

Drake29a

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E93 335i

Osiągnięcia Drake29a

  1. Cześć, prawdopodobnie padło mi ECU przy próbie wgrania MHD. MHD się wypięło, dostałem tylko info, że prawdopodobnie ECU może być już martwe. Zakładając, że nie uda się odzyskać danych ze starego, czy jest możliwość zakupu używanego ECU i podmiany? Jestem lekko zmieszany, ponieważ warsztat twierdzi, że jeśli nie odzyskają danych, to zostaje mi jedynie wymiana na nowy sterownik z ASO kodowany pod VIN. Z drugiej strony na allegro/ebay jest pełno sterowników, w różnych konfiguracjach w tym np samo ECU + Kodowanie pod silnik i VIN, ECU + CAS itp. Jak to wygląda w praktyce?
  2. Wczoraj wrzuciłem tam britax romer dualfix 2R który mamy w drugim samochodzie. Jedyny sposób by go włożyć to zdjąć dach. Moja pewnie niedługo sama wejdzie ale przez dużą bazę, zostaje niewiele miejsca na nogi jej i z przodu. Wolałem podpytać na grupie o sprawdzone typu, bo przymierzyć za bardzo nie mam gdzie, a rekomendacje z USA nie są u nas sprzedawane
  3. 9kg+, najlepiej 9-36kg, Widziałem jeszcze Cybex Pallas, ale ten to już za każdym razem musi być przyczepiany pasem, podczas gdy np Britax Evolva 123, ma pasy wbudowane których używa się do około 4 lat.
  4. Cześć, potrzebuje umieścić fotelik w moim E93 by od czasu do czasu przewieźć młodego. Macie może jakieś sprawdzone modele na 9+? Miałem na oku Britax evolva 123, oraz Recaro Tian, jednak w przypadku tego drugiego na stronie producenta wyskakuje mętna informacja że jest niekompatybilny, i jest lista potencjalnych przyczyn.
  5. Z tego co mi znajomy wspominał to w USA częsciej olej zmieniają, miałem na oku jedną sztukę z Europy (chyba Danii), ale jak rzuciłem okiem na historie serwisową to interwały olejowe po 30k od nowości, co przy aktualnym przebiegu 200+ (cholera wie na ile rzeczywisty, bo pierwszy właściciel latał po 30-35k/rok) może się wiązać z zajechanym silnikiem. Ogólnie po miesiącu poszukiwań 335i powoli mi zapał się skurczył do tego samochodu :D
  6. Rozglądam się za E92/E93 w silnikach N53/N54/N55 Szczerze mówiąc przeglądam rynek i właściwie do 60k można mieć tylko ulepy które przyjechały mocno rozbite z USA, i na dobrą sprawę nawet przy bardziej elastycznym budżecie nie jestem w stanie znaleźć nic sensownego, albo cena pod 100k dochodzi, albo przebieg (oficjalny) przebił 200k, a z tego co wyczytałem w okolicach 200k te silniki już zaczynają robić się znacznie bardziej problematyczne, jeśli obsługa awarii ma pochłaniać naście tys. rocznie, to przy moich śmiesznych przebiegach staje się to mało ciekawym interesem.
  7. Siema, mam na oku dwie sztuki: E93 335i 2007r WBAWL73547PX49478 WBAWL73547PX50288 W obu przypadkach google milczy, oba w kraju od nastu lat, czy da się coś o nich dowiedzieć poza tym co w aukcji właściciel napisał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.