Skocz do zawartości

amt-parts

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O amt-parts

  • Urodziny 14.11.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11 B47

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia amt-parts

  1. Kupię tarcze licznika 6wb
  2. 799zł jest to licznik do diesla europa
  3. Mam na sprzedaż licznik 6WA od BMW F10 w stanie perfekcyjnym.
  4. Witam sprzedam listwy dachowe do bmw f11, wersja bez relingów cały komplet ze spinkami zaślepkami itd. Stan idealny ledwo co śćiągnete z auta. Kolor czarny
  5. A ma ktoś może nr oryginałów tych wtyczek (tej co wchodzi do czujnika) i ewentualnie jeśli takowa jest to gniazdo takie jak jest w tym czujniku
  6. Właśnie ja tego nie zrobiłem ale chce zrobic i też do końca nie wiem jak
  7. Najlepszym chyba sposobem jest wymienić czujnik za wczasu i zrobić tą przejsciówkę, tylko jak ja zrobic ?
  8. Nie wiem ja profilaktycznie wymieniłem na nowy, ale chciałbym jeszcze dla pewności zrobić taka przejsciówkę
  9. Witam problem ogólnie znany paliwo w wiązce w silnika B47. Widziałem parę filmików na youtube na ten temat i tam w komentarzach ludzie pisali że robili jakieś przejściówki pomiędzy ten czujnik a wiązkę paliwa, wie ktoś z kolegów coś na ten temat? Jak takie coś zrobić? Przytoczę komentarz jednego gościa z yt: cytat: "Ja u siebie żeby do tego nie dopuścić, to kupiłem oryginalną wtyczkę jaka idzie do tego czujnika oraz używany czujnik cisnienia, z którego wyciąłem gniazdo. Zlutowałem to ze sobą i zalałem czarną żywicą epoksydową i powstała z tego taka przejściówka, którą wpiąłem między wiązke od silnika, a sam czujnik. Teraz jeżeli u mnie ten czujnik się popsuje to nic się nie stanie bo paliwo nie przejdzie przez tą przejściówkę bo przewody w niej są zlutowane i zalane żywicą, więc paliwo nie ma którędy przejść. Przejściówkę w 5 minut wpinasz w wiązkę i jezdzisz ze spokojną głową. Taki patent robił Mercedes w swoich silnikach 1.8 z kompressorem bo olej z silnika poprzez wriatory wałków wtłaczał się w przewody i wędrował po całej wiązce do samego sterownika jak tutaj. Różnica taka, że Mercedes wzywał ludzi i w serwisie wpinali takie przejściówki w wiązke i po sprawie. Mnie koszt zrobienia takiej przejsciowki wyszedł 60 zł stosując oryginalne wtyczki plus ładny czarny oplot i wygląda jak by było fabrycznie"
  10. I czy jest gdzies jakas instrukcja jak zdemontowac podsufitkę, mam panoramiczny dach
  11. Ok bardzo dziekuję, a jak uzyskać dostęp do takiego programu
  12. To są informacje z jakiegoś programu do BMW?
  13. Witam chce dołożyć do swojej f11 relingi dachowe, może mi ktoś podpowiedzieć z jaką siłą dokręcić te 3 śruby mocujące reling do dachu
  14. Witam rozwiązał ktoś problem szarpania z 1-2 bo i chyba mnie to spotkało
  15. Witam mam pytanie kupiłem ostatnio program bimer tool, mam samochód bmw f11 z 2015r. silnik b47 190km. wymieniłem ostatnio olej w skrzyni biegów, i zrobilem programem reset adaptacji skrzyni biegów oraz, reset funkcji uczenia sie skrzyni biegów, czy po tym zabiegu trzeba zrobic jakas jazdę adaptacyjną, lub jakoś inaczej ustawic skrzynię biegów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.