Skocz do zawartości

Adrian_Kr

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2005

Osiągnięcia Adrian_Kr

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wężyk płynu miałem zmieniony. Wczoraj byłem u mechanika i wyszło że te tarcze z przdu są popękane. Także teraz pod koniec tygodnia odstawiam mu auto i będzie szukał dalej przyczyny. Jak uda się znaleźć już 100% przyczynę grzania to wymienię wszystkie tarcze.
  2. Witam, Mam spory problem z prawą tylną tarczą hamulcowa, mianowicie problem zaczął się po zmianie opon (nie wiem czy to miało wpływ ale problem wystąpił na drugi dzień) miałem akurat wyjazd i w trakcie jazdy pojawił sie głośny dźwięk ocierania, z czasem doszedł bardzo głośny pisk i czułem za auto hamuje. Zjechalem na parking i okazało sie ze prawa tylna tarcza jest parząca. Pomogło kilkukrotne uderzenie w zacisk hamulcowy, tarcza sie nie grzała ale lekko dźwięk ocieranie nadal był. Na drugi dzień po przejechaniu 20km tarcza znwou była nagrzana. Pojechałem do mechanika który wymienił mi łożysko i klocki hamulcowe jednak nagrzewanie nie ustąpiło. Przy drugiej wizycie wymienił wężyk od płynu oraz przetoczył tarcze, problem jednak nadal był. Następnie wymieniony został zacisk hamulcowy na nowy. Dźwięku ocierania już nie było, nie było uczucia trzymania auta ale tarcza nadal sie niesamowicie grzeje. Na następnej wizycie mechanik sprawdził pompę abs, i podobno jest w porządku. Mechanicy już rozkładają recę przy ostatniej wizycie machnik jescze raz rozebrał koło i mówi ze wszystko wyglada idealnie, koło sie swobodnie kręci, nie widać żeby coś tarło. Ostatnio na tarczy zrobił sie rdzawy nalot, od góry tarczy pasek z 5 cm dookoła do tego przy hamowaniu z wiekszej prędkości pojawiło sie bicie na kierownicy. Nie wiem już w czym szukać problemu bo tak jak pisałem większość co można było zostało wymienione (łożysko, klocki, zacisk, wężyk, przetoczono tarcze, sprawdzona pompa abs) Szukam już wszędzie pomocy. Aktualnie podczas jazdy oprócz bicia kierownicy przy hamowaniu z wiekszej prędkości nic nie czuć ani nic nie słychać jednak tarcza po przejeździe aż parzy. Z góry dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam Bmw e90 2005
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.