Skocz do zawartości

Bozkowski

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 3 2.0 D B47

Osiągnięcia Bozkowski

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak na 3/4 cylindrze wytryski maja za dużo paliwa,filtr wymieniony zbiornik płukany
  2. Wtryski fabrycznie nowe,pompa inna zregenerowana na gwarancji
  3. Witam,mam problem z 2.0D B47 2018r.Pare miesięcy temu na autostradzie auto straciło moc.Po zdjezdzie na lawecie okazało się ze padły wtryski i pompa,przy przebiegu około 108tys.Po wymianie wtrysków na nowe oraz pompy jest cały czas problem z odpalaniem na zimnym silniku(tylko przy 1 odpaleniu po postoju samochodu),auto nie pokazuje żadnych błędów. Auto kręci około 2/3 sekund,po ponownym odpaleniu problem ustępuje do tej pory zle korekty na 3/4 wtrysku.Oddane do ponownego sprawdzenia na gwarancji,nadane nowy kody ima ale podobno są sprawne.Auto pracuje glosno przy 1 odpaleniu i buja samochodem.Wtryski,świece nowe,kompresja sprawdzona.Żaden serwis nie ma już pomysłu żeby rozwiązać ten temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.