Skocz do zawartości

GodBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i

Osiągnięcia GodBMW

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. miałem tak samo, kiedyś Po sprawdzaj czujniki czy są dobrze podpięte i podpięte w odpowienie miejsca, ja kiedys odpiąłem jakieś dwa i podpiąłem jeden w miejsce gdzie powinien być drugi i odwrotnie, ale nie pamiętam już jakie bo to było dawno
  2. Okazało się, że nie trzyma kompresji na 2 cylindrach, więc tylko remont, nie opłacalny dla mnie. Ale mam inne pytanie wszystkie objawy okazały się po wymianie oleju, warsztat zalał mi 10w40 nie wiem co wcześniej było wlane, czy zły olej albo coś innego mogło mieć skutek braku kompresji?
  3. No jutro oddaje do mechanika, czekam miesiąc bo takie terminy, mówili, że w pierwszej kolejności będą sprawdzać lewe powietrze, choć na wstępie powiedzieli, że mieli już takie Beemki z moim przypadkiem i prawie zawsze był problem z głowica, więc będą koszta. Jak tylko uda się rozwiązać problem to na pewno go opiszę ;) Na wejściu do chłodnicy (dolny przewód po stronie pasażera) jest czujnik, to z niego odczyt, dzięki niemu można ocenić termostat bez macania przewodów. Jest to przydatne ponieważ mój przycinał się w dziwnych momentach. Ok, dzięki za odpowiedź. Czyli temp od płynu na wylocie nie powinna rosnąć wraz z temp od płynu chłodzącego? Miałem już problem z termostatem i wtedy po prostu wskazówka od temp długo się podnosiła do 90C, nawet w lato, po wymianie termostatu wszystko się naprawiło.
  4. Za 3 dni oddaje auto do mechanika, będą wszystko sprawdzać, ale mam jeszcze pytanie, gdyż znajomy mówił jeszcze coś o czujniku temperatury płynu chłodzącego no i w inpie są takie wartości jak: - Temperatura płynu chłodzącego - Temperatura pobieranego powietrza - Temperatura płynu na wylocie I pytanie co to jest to Temperatura płynu na wylocie? Temp pobieranego powietrza na zimnym mam 12C a na rozgrzanym ok 24C, Temp płynu na wylocie na zimnym 12C na rozgrzanym ok 15C, tak ma być czy coś jednak nie tak z tym czujnikiem? Temp płynu chłodzącego normalnie się zwiększa do 90C. Pytam bo może sam będę mógł nakierować mechaników i unikne nie potrzebnych kosztów :)
  5. Końcówka filmiku to już manewry na parkingu więc było falowanie i przygasanie silnika.
  6. Praca Vanosa:
  7. Ale już wymieniłem ten elektrozawór i błąd się dalej pojawia, po za tym mam ten błąd od paru miesięcy, kiedy wymieniłem odmę, a problem nierówna praca na zimnym silniku mam chyba już z 1,5roku, jakoś mi to nie przeszkadzało do momentu gdzie na rozgrzanym silniku przy zatrzymaniu za mocno spada z obrotów i nawet czasami gasnie. Nagrałem pracę vanosa nic nie zauważyłem niepokojącego, ale ja się słabo znam na inpie, za nie długo wstawię filmik.
  8. @maniek21112 Za nim przeczytałem twój post nagrałem korekcje wtrysków, oczywiście Vanosa sprawdze tak jak Alternator. No ale do rzeczy, korekcje wtrysków na rozgrzanym chyba są ok, ale jak dodaje gazu, wszystkie cylindry dają swój popis, dodaje filmik, co to znaczy? Padnięte wtryski?
  9. Poszukiwany warsztat do znalezienia problemu w e39 m52tu, wypadanie zapłonu, szukanie lewego powietrza itd.. Bydgoszcz, ktoś coś?
  10. Jeśli chodzi o ten zawór również był sprawdzany i jest sprawny. Z pamięci mogę powiedzieć, że masa bez odbiorników prądu to ok 8 do 10kg/h. Vanos nie był ruszany, mam zrobić test Vanosa w INPIE? Nic to nie popsuje? Zrobić go na odpalonym silniku? O te przygasanie przy dojazdach, to najczęściej dzieje się gdy zatrzymuje się z 2 biegu plus manewry na parkingu, gdy zatrzymuje się z 3 czy tam 4 biegu nie ma tego problemu. Spada z obrotów ale nie aż tak. Dodam, a może to być ważne, wspomaganie od dłuższego czasu chodzi ciężej i gdy włączam ogrzewanie tylnej szyby, obroty spadają do 600, czy to może być odznaka padającego alternatora co też skutkuje słabym wspomaganiem? Na postoju jak kręcę kierownicą to nie słychać pompy, nic nie wyje. A te sondy to sprawne? Co sądzisz, czy te wibracje na zimnym silniku i słaba moc to może być też efekt np alternatora? Na zimnym jak mi zgaśnie to nie mogę odpalić(Pierwsze odpalenie na zimnym jest od strzała), tak jak by odcinało pompe paliwa albo zelawo go paliwem, po kilku sekundach kręcenia odpala, na ciepłym jak zgaśnie na światłach to też normalnie odpala. A może aku słabo daje? Nie jeżdze dużo samochodem dziennie tylko 20km, a same aku nie jest jakieś wysokiej jakości, bosh to to nie jest. A i mam jeszcze LPG, ale butla zakręcona i nie jeżdze na gazie od dłuższego czasu :)
  11. Jest to m52. Sondy: Korekty: Słychać na nagraniach kiedy jest przygazówka, korekty wgl stoją na zero, a z tymi sondami to chyba jakiś kabaret. :shock: :o :D Błędów nie ma poza jednym coś 68 Ansteurung Magnatventil Tankenlueftung - chyba coś z zaworem ciśnienia paliwa? Wymieniłem błąd jest nadal.
  12. Siemka. Bawie się od jakiegoś czasu INPA i moja przepływka chyba zakłamuje bo na rozgrzanym pokazuje 8kg/s a niby powinna ok 12kg. Efekt taki, że trzęsie budą na zimnym, ale po rozgrzaniu jest ok, choć często przy dojazdach do świateł spada poniżej 500 obrotów zdarza się nawet mu zgasnąć, więc zacząłem się bawić z sondami, sam nie powiem po co, zamieniłem miejscami z banku 1 do banku 2 i odwrotnie, skutek? Przepływka zaczęła pokazywać prawidłowe parametry, ale wypadał zapłon na cylindrach 4,5 i 6, korekcje na tych cilindrach były duże a napięcie Sondy z banku 2 stało w miejscu, więc zamieniłem z powrotem miejscami i napiecie pokazywało normalnie, korekcje były spoko, ale przepływka znów pokazywała zaniżoną wartość. Święce są nowe i cewki też na kązdym cylindrze od razu dodam. Jakieś sugestie? ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.