Skocz do zawartości

krzycholas

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 U11 xDrive 20d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzycholas

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. Moim zdaniem w trakcie jazdy drzwi powinny być odblokowane ze względów bezpieczeństwa. Niestety dowiedziałem się, że nie jest możliwe takie ustawienie przy odbiorze auta (dealer zresztą też). Dla mnie kwestia braku opcji blokady drzwi, różne ograniczenia związane z asystentem kierowcy zależne od lokalizacji pojazdu (kraju w którym się znajduje), brak zachowywania niektórych ustawień w profilu kierowcy to jest totalna kpina...
  2. krzycholas

    BRI i BSI

    Ja mam, bri 4 lata 100 000 km bsi 5 lat 100 000 km Niedogodnosc z bsi jest taka, ze mozesz przyjechac jak masz maks 2000 km do przegladu (dla wiekszosci to pewnie nie jest niedogodnosc). Przy jakims wyjezdzie moze z tym byc problem. Nie jestem przekonany czy bsi sie oplaca - ja to wziolem bo mi zalezalo w damym roku zwiekszyc koszty. nie pamietam dokladnie ale serwis olejowy to cos kolo 6-7 stowek.
  3. krzycholas

    Mild hybrid

    zmieniałem przy 62000. Przy czym u minie żadnych błędów nie ma.
  4. krzycholas

    Mild hybrid

    Hej, mam xdrive 20d i jest tak jak piszesz - szarpie mocno. Zaczęło się po kilkudziesięciu tysiącach km. Przełączenie na tryb sport z ustawieniami skrzyni na "sport" pomaga. Ostatnio (tydzień temu) zmieniłem olej w skrzyni i wydaje mi się, że jest trochę lepiej. Niestety w autoryzowanym koszt wymiany to 2k PLN
  5. nie ma wymiany po 2000km. Mi pokazała się po około 26000. Tak więc do pierwszego service inclusive miałem dwie wymiany poza pakietem - pierwsza po 2000 i druga (jeśli dobrze pamiętam) po 14000.
  6. W victron masz juz predefiniowane programy. Ja w wiekszosci z nich korzystam. Sa tez dla baterii agm. W przypadku nietypowych baterii ustawiasz napiecia zgodnie z karta katalogowa. tu jedna uwaga - parametry ladowania sa dla temperatury 20 stopni. co do zasiegu bluetooth to nie jest on za duzy. Na powetrzu to kilka/kilkanascie metrow.
  7. ja od dłuższego czsu używam victrona nie tylko do ładowania akumulatora ale też jako zasilacz 12v. Victron robi świetne i bardzo elastyczne produkty. Do ładowania akumulatorów (w samochodzie i w przyczepie) używam victrona BlueSmart IP67. Generalnie poleceam (sczegółnie, że jeśli zmienią się baterie to można ładowarkę victron szybko dostosować do wymaganych parametrów (przez aplikację na smartphona).
  8. trudno tu coś doradzić. To jest głównie kwestia gustu i ekonomi (może być odwrotnie) ja zrbiłem 40k km w ostanim roku. Mam silnik diesla i na zbiorniku (52-53l - tyle zazwyczaj wlewam ON ) robię od 900 do 1100 km (w zależności czy miasto/trasa autostrada/trasa inne drogi). nie kupił bym beznyny do za drogo paliwo by kosztowało. Ale jak już wyżej piasałem to kwestia indywidualnej decyzji.
  9. Haka fabrycznego nie ma w homologacji i dlatego trzeba jechać na stację diagnostyczną.
  10. Nie jestem przekonany czy w polsce będzie można dodać krajowych operatorów. BMW traktuje polskę trochę jak apple Jeśli chodzi o wentylacje to ja możesz włączyć przez apkę juz teraz - esim nie jest do tego potrzebne
  11. Ja odebrałem auto pod koniec listopada 2023. Na tą chwilę bez większych problemów - przejechane 35 tys km. Jeśli chodzi o serwis to mam raczej negatywne zdanie - jest do niczego (totalny brak zaangażowania i kompetencji). Żałuję, że wykupiłem service inclusive. Póki co przyzwyczaiłem się do dużych lagów w ajDrive 9, naprawę gwarancyjną jedną miałem (po dwóch wizytach w serwisie udało się ją usunąć). Poza tym nie miałem więcej problemów (nie licząc drobnych błędów softu, których obsługa w serwisie i tak nie rozumie). Większość "drobnych napraw" to aktualizacja oprogramowania (niestety nieskutecznych) - ponieważ mało istotne to odpuściłem sobie walkę z serwisem.
  12. Nie działa. Wyszła aktualizacja aplikacji i już jest możliwość podpięcia e-sim ale jak to próbuję robić to samochód w aplikacji jest wyszarzony. Poczytałem trochę i się okazało, że X1 z iDrive 8 i 8.5 już mogą korzystać, a z iDrive 9 będzie to możliwe od listopada (po aktualizacji softu w aucie). Dodatkowo w polsce jedyny e-sim jaki można podpiąć to z ubigi.com Czyli jedyne co personal e-sim będzie dawał to lokalne wifi z modułu GSM samochodu (trochę lepszy zasięg).
  13. To ciekawe - u mnie można wyłączyć powiadomienia dźwiękowe o przekroczeniu prędkości. A samo powiadomienie można ustawić na inną wartość niż 1 km. Jak ustawiłem tempomat na ograniczenie prędkości +6kmh to mi o przekroczeniu powiadamia jeśli jadę więcej niż 6km/h licząc od ograniczenia. Oczywiście powiadamia mnie tylko graficznie - powiadomienie dźwiękowe mam wyłączone.
  14. krzycholas

    Krytycznie o X1

    Czyli pewnie reset przez odcięcie zasilania zostaje... Ja bym spróbował się jeszcze skontaktować z connected drive albo serwisem - może jest jeszcze jakiś inny sposób. Nie mam porównania do BMW ale też uważam, że system to kompromitacja. Tak samo jak włączanie/wyłączanie funkcjonalności w zależności od kraju (jak np. ostrzeganie przed pierwszeństwem przejazdu, widok zdalny/kontrola samochodu i inne).
  15. krzycholas

    Krytycznie o X1

    jak długo trzymałeś wciśnięte pokrętło od poziomu dźwięku? - trzeba je trzymać przynajmniej kilkanaście sekund aż zgasną oba wyświetlacze i ponownie się zapali wyświetlacz (przytrzymanie do włączenia wyświetlaczy to podobno twardy reset - tak w serwisie mówili)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.