Witam wszystkich forumowiczów! Od niespełna 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem BMW F30 2015 rok. Niestety od prawie początku użytkowania auta zaniepokoił mnie pewien fakt. Przy ostrzejszym ruszaniu, po wbiciu 2-giego biegu przez automat strasznie szarpie, taki jakby kangurek. Wbicie 3-ciego biegu również odbywa się z dość dużym szarpnięciem. Przeszukiwałem już forum, a także internet, ale nigdzie nie uzyskałem konkretniejszej odpowiedzi (lub też nie udało mi się doczytać). Byłem już na serwisie pozakupowym i mechanik stwierdził, że to wina skrzynki VTG. Z dokumentacji, jaką uzyskałem do auta, jednak faktura dotyczy regeneracji xDrive'a pod koniec 2020 roku. Co ciekawe początkowo auto miało nabite 2,2 bar na każdym kole, lecz po zmianie ciśnienia na 2,5 przód i 2,7 tył wg. tabliczki od strony kierowcy powyższe objawy są zdecydowanie mniej odczuwalne. Dzwoniłem również do firmy zajmującej się skrzyniami vtg i stwierdzili, że to właśnie tego będzie wina. Inny zaś serwis BMW, stwierdził, że wymagana jest diagnostyka, lecz spytali również jakie są aktualnie zamontowane opony na aucie. W chwili obecnej są to 225/45 R18 przód, 255/40 R18 tył i stwierdzili, że powinny być te same rozmiary, a nie tak jak u mnie. Pytanie czy powyższe problemy mogą być związane z rozmiarami opon? Czy ktoś się orientuje? Będę wdzięczny za każdą sugestię! PS. Dodam tylko, że letnie opony R19 również dostałem przód 225/45 i 255/40 tył. Pozdrawiam!