Skocz do zawartości

balin5

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 525d 2001r. sedan...
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Własna działalnośc

Osiągnięcia balin5

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. balin5

    Zamulona 525d...

    Ok.zrobię to wszystko jak się zrobi trochę cieplej... tylko dlaczego to zamulenie mija jak go ostro przegonie??? Może mam coś z układem paliwowym???
  2. Luk i sachs to to samo...ja kupiłem sprzęgło Luka w pudełku sachsa
  3. balin5

    Zamulona 525d...

    Ciąg to ona ma cały czas jak sie depnie gaz w podłoge,chodzi mi o to ze cos ja delikatnie przytyka jak gaz mam wcisnięty w minimalnej pozycji...a jak depne na maxa to jast ok.
  4. balin5

    Zamulona 525d...

    Witam. Mam taki problem ze swoją bunią ze dopóki jej ostro nie przegonie to jest jakas taka przymulona i sie lekko dławi przy 2000 tys obr. Kiedy np.wracam z trasy albo ją przegonie na pierwszych trzech biegach jest ok i płynnie przyspiesza z każdych obrotów.Staram sie lac dobre paliwo,wszystkie filtry powymieniane a mimo to jest tak cały czas...co to może być? Doradzcie prosze bo nie wiem od czego zacząc
  5. balin5

    2.5d Bierze olej!!!???

    To co ja mam w końcu zalać??? Myślałem ze Edge 5w40 jest do pompowtrysków VW...
  6. balin5

    2.5d Bierze olej!!!???

    Zastanawiam się czy Motul to jest w ogóle odpowiedni do tych silników...
  7. balin5

    2.5d Bierze olej!!!???

    Odme wymianiam przy każdej wymianie oleju razem z innymi filtrami. Tez myslałem o Castrolu tylko nie wiem czy Edge czy Magnatec...
  8. balin5

    2.5d Bierze olej!!!???

    Witam. Mam małą zagadkę ponieważ przez 10000 tys.km dolałem 1 litr oleju(motul x-max 5w30) a poprzednim razem gdy był zalany Mobil 1 5w40 nie dolałem ani grama...czy może być tak ze poprostu silnik nie zaakceptował Motula???Czeka mnie teraz wymiana i nie wiem co najlepiej zalać.Na czym Wy jezdzicie w swoich klekotach??? Pozdrawiam
  9. Nikomu nic nie przychodzi do głowy?
  10. Witam. Mam poważny problem i nie wiem za co sie brac... Pisałem juz tym kiedys ale pomyslałem ze odezwe sie do was jeszcze raz... Jakis czas temu zaczeło mi sie slizgac sprzęgło,odczuwalne to było tylko przy mocnym depnięciu praktycznie na kazdym biegu od 2 po 5. Wymieniłem kompletne sprzęgło sachsa jednak problem pozostał. Jezdziłem bez zbytniego wciskania gazu.Po jakimś czasie ustało i można było jezdzic normalnie do czasu aż nie pojechałem w trase i go ostro nie przegoniłem, wracając znowu zaczeło sie slizgac tylko ze teraz bardziej i można było jezdzic tylko z minimalnie wciśniętym gazem. W miedzy czasie wymieniłem wysprzęglik i pompke sprzęgła oraz kilka krotnie odpowietrzałem cały układ. Pare dni temu sam z kolegą wyjeliśmy skrzynie,dwumas ma luz na ok 1cm,tarcza sprzegła w stanie idealnym na docisku i dwumasie widac ze sie slizgało jest tak jakby nierówno przypalone. Zawiozłem sprzęgło i dwumas do firmy z Warszawy która zajmuje sie regeneracja,powiedzieli ze wszystko jest z tym w pożądku. Co mam robic???Nie mam juz pomysłów!!! Pomocy!!!
  11. balin5

    Jakie E39

    Witam wszystkich.Jestem nowy na forum.Co prawda nie jestem jeszcze posiadaczem E39 ale coraz blizej jestem kupna. Problem tkwi w tym ze niewiem na jaka wersje silnikowa sie zdecydowac,na co zwracac uwage,chodzi głownie o trwałosc jednostki,koszty eksploatacji i odpowiednia moc bo auto wkoncu niejest lekkie. Bede wdzieczny za porady.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.