To prawda, rabaty na 5 są większe niż na serie 3/4, może nie aż 22%, ale da się znaleźć 18%, z tym że seria 5 to odpowiednik A6. W sumie ciekawe jak duża jest to kwestia ile model jest na rynku, to A5 z linku niby miało facelift w 2019, a seria 4 G22 premierę w 2020, ale to dalej jest to facelift vs nowa generacja. W necie widziałem info że w 2024 ma być nowa generacja A5, może sukcesywnie pozbywają się obecnych modeli. Zastanawiałem się czy to nie dziwna strategia biznesowa, że jeden koncern daje rabat na dany segment 22%, a drugi 12% na ten sam, w tej samej klasie i analogicznym wyposażeniu, to jest ponad ~20k pln różnicy i w tej klasie to wyraźna różnica, ale seria 4 sprzedaje się znacznie lepiej niż audi A5 w US i EU, więc chyba nie muszą dawać aż takich rabatów bo auta i tak nieźle schodzą. USA: - seria 4: https://carsalesbase.com/us-bmw-4-series/ - A5: https://carsalesbase.com/us-audi-a5/ EU: - seria 4: https://carsalesbase.com/europe-bmw-4-series/ - A5: https://carsalesbase.com/europe-audi-a5/