Skocz do zawartości

Sus999

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e87 116i

Osiągnięcia Sus999

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Aktualizacja. Wymieniłem zamek i problem dalej występuje. Światło gaśnie wyłącznie jak odłączę drzwi całkowicie od samochodu.
  2. Cześć. Miałem stłuczkę przy mrozach, wjechała we mnie młoda dziewczyna. Do wymiany miałem drzwi tył od strony pasażera. Podmieniłem prawie wszystko oprócz zamka, klamka, mechanizm szyby i wszystko inne wymienione. Drzwi pochodziły z bmw z elektrycznymi szybami, ja mam korbotronik. Po tej wymianie nie zaświeca mi się lampka w kabinie przy otwarciu drzwi. Jak otwieram inne drzwi, to zapala się i wcale nie gaśnie, póki sam go nie wyłączę. Jakieś pomysły co można z tym zrobić? Spróbować przełożyć zamek z mojego auta? Robiłem test śrubokorętem czy może coś z zatrzaskiem drzwi, ale nic się nie pojawia. Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną? Trzeba jakoś zamek kodować?
  3. Udało się rozwiązać problem?
  4. Udało się znaleźć przyczynę?
  5. Cześć. Mam problem z moją bmw e87 116i. Od zakupu wymieniona przepływka, przepustnica, czujnik położenia wału korbowego, świece, cewki. Olej zmieniany co 10 tyś. Po jakoś roku użytkowania pojawiły się w aucie mocne drgania. Objaw szczególnie uderzający w zimne temperatury. Po odpaleniu na mrozie dość wibruje, jak dodam gazu auto wpada w mocne drgania, jak odejmę gazu znowu na sekundę mocniej trzęsie i potem się stabilizuje. Jak pochodzi trochę i pojeżdżę, to ich tak nie czuć. Jak odpalę na zimnym z otwartą maską to widać, że okolice przepustnicy bardzo mocno latają. Przepustnica wymieniana na nową i oryginalną. Ostatnio wywaliło check engine i pokazało błędy wszystkich wymienionych przeze mnie części, po skasowaniu spokój na 2-3 tygodnie i przy odpaleniu wywaliło błąd tempomatu i silnika. Po zgaszeniu i odpaleniu błąd zniknął, a w momencie jego pojawienia na chwilę obroty skoczyły. Zero błędów po odczycie na komputerze. Mechanik mówi, ze niby poduszki silnika, ale przecież poduszki raczej by nie sprawiły, że wywala check. Nie wiem w co celować, bo nie wiem z jakiego powodu przepustnica wpada w tak mocne drgania. Kiedyś wywalało błąd sondy lambda, ale po wymianie cewek już się nie pokazuje. Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną albo na czym się skupić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.