Skocz do zawartości

Gienio272020

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F10 525xd

Osiągnięcia Gienio272020

  1. Czyli bez stresu można zostawiać , a jeśli akumulator by padł to czy skrzynia nie przełączy się w żaden tryb awaryjny jak np. Potrafi to być w mercedesach ?
  2. Witam serdecznie . Czy ktoś mógłby mi doradzić jak najlepiej zabezpieczyć samochód BMW f10 na dłuższy postój ? Otóż autko bedzie systematycznie użytkowane przez miesiąc , a później miesiąc stania pod domem . Jak najlepiej zabezpieczać akumulator na ten okres 4 tygodni ? Pozdrawiam i z góry dziękuje za podpowiedzi . 😁
  3. Byłem u Pana który pracuje w serwisie BMW posłuchal i mówi że jest wszystko ok jak dla niego , ale wolałem jeszcze zapytać się tu na forum , lepiej usłyszeć parę opinie i podjąć jakieś kroki niż jedną tym bardziej że jeszcze do przed wczoraj takiego dźwięku nie słyszałem . Mówisz że słychać jak u Ciebie czy mam rozumieć że raczej w porządku ? Pozdro
  4. Witam , Panowie czy to normalny dźwięk silnika n47 czy słychać tam że już coś jest nie tak ? Słyszę jakby gwizdac zaczęło przy dodawaniu gazu , wcześniej tego nie miałem , a na pewno nie rzuciło mi się w ucho . Może coś podpowiecie ? Pozdrawiam . https://youtu.be/9ynl6JIvbOs
  5. Ok, dzięki za odpowiedź . Pozdrawiam
  6. Witam serdecznie , szukałem tematu podobnego , ale trafił mi się tylko jeden i za wiele z niego się nie dowiedziałem . Otóż dziś w nocy dojechałem do pracy i zgasiłem silnik , pojawił się przy tym komunikat niskie napięcie akumulatora czy jakoś tak . Temperatura na zewnątrz -21 stopni ( mieszkam za granica ) . Auto kręci odpala bez problemu od strzała , trasa dom praca praca dom 50km i później jeszcze rundka około 40km . Przyjechałem do domu , a komunikat po zgaszeniu silnika dalej się pojawia . Możliwe że gdy temperatura trochę się podniesie wszystko wróci do normy ? Czy mogę póki co tak jeździć czy jak najszybciej kupić nowy akumulator , bądź po prostu podładować ten i obserwować ? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam .
  7. Dzięki wszystkim za odpowiedzi wczoraj umyłem wszystkie miejsca brudne od oleju i póki co spokój, będę obserwował . :wink:
  8. Witam serdecznie , próbowałem poszukać jakiś informacji na forum lecz z mizernym skutkiem więc po prostu zapytam tutaj może ktoś mi da jakąś wskazówkę . Otóż około 800km temu została wymieniona u mnie całą pokrywa zaworów z uszczelkami itd. zauważyłem po pierwszych 350-400km że znowu śmierdzi olejem i lekko dymi tak jak to miało miejsce wcześniej , później problem ustał i znowu dziś dokładnie w tym samym miejscu po okolu 350-400km znów smród oleju i dymek , później już powrót do domu i spokój . Czy możliwe że jakieś resztki starego oleju który wyciekał zalegają gdzieś jeszcze na dpf, wydechu i się dopalają ? Myślałem też że może gdy wypala się DPF to czuć ten smród bardziej bo gdzieś tam jeszcze coś zalega . Ile może trwać dopalanie takich starych wycieków ? Nie wiem czy martwić się na zaś i szukać nowych wycieków czy może po prostu jeszcze coś się dopala . Jeśli ktokolwiek miał podobną sytuację byłbym wdzięczny za wskazówki . Dzięki i Pozdrawiam :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.