Skocz do zawartości

teetx

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 N47 2010 184KM
  • Lokalizacja
    Dziki Wschód

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia teetx

  1. @kkx5 Zapewne masz rację - przy odpalonym silniku wskakuje na ok 14barów @Kolorusek Dzięki 🙂 Nie mam niestety narzędzi więc sam nie sprawdzę ciśnień. W jaki natomiast sposób trzebaby to sprawdzić? Wpiąć się po prostu manomentrem pod "wejścia" klimatyzacji?
  2. Cześć, Czy wyposażenie Keyless obejmuje też klamkę pasażera z przodu (bądź może też z tyłu po obu stronach)?
  3. Dodam jeszcze, że po włączeniu klimatyzacji sprzęgło załącza się (zaczyna się obracać). Od samego początku z nawiewu jest lekko zimne powietrze, ale na pewno nie tak zimne jak być powinno. Sytuacja utrzymuje się przez cały czas użytkowania. Objawy są takie same w zimę czy w lato.
  4. Cześć, Od dłuższego czasu klimatyzacja ma bardzo słabą wydajność. Zebrane wartości w ISTA sa jak poniżej - czy da się z nich coś wywnioskować?
  5. Cześć wszystkim. @kkx5 @Borsuczek Najprostsza rada. Szybkie sprawdzenie wartości i wiadomo, że "w pełni sprawny" czujnik z Alledrogo nie taki sprawny. Finalnie podmianka drugiego czujnika - 7: 13628507634 - załatwiła sprawę.
  6. @jarherme W tym temacie - tutaj- ja mam dokładnie ten sam problem. Sprawę zacząłem rozwiązywać z zza dużym zaangażowaniem i teraz powymieniałem wszystko i nie nadąrzam sprawdzać efektów 😄 dlatego też sądzę, że @raz3rek słusznie pyta o wartości czujników bo i ja od tego zacząłem. "Wyniki" z B-Tool'a to akurat podstawa. Problemem może być czujnik ciśnienia spalin(zależnie od silnika możesz mieć jeden bądź dwa, najlepiej jakbyś od razu podzielił się 7 ostatnimi znakami z VIN) jak wspomniał @razerek, czujnik ciśnienia wstecznego, czujnik ciśnienia atmosferycznego albo po prostu zapchany już DPF. To tylko informacje - sam zmagam się ze swoim problemem, nie jestem ekspertem 🙂 na pewno (nawet po liczbie postów) można zauważyć, że inni tutaj na pewno mają większe doświadczenie niż ja 😉
  7. @Kuj0n Nie rusza się nic a nic. Już jedzie do mnie używka 😉 @kkx5 Wszystko wskazuje na to, że "w pełni sprawny" czujnik z allegro robił jeszcze więcej zamieszania niż mój stary. Mimo wszystko wskazania raczej wskazują na wymianę, prawda? Skąd taka wartość minusowa czujnika i dodatkowo uber wysokie ciśnienie skorygowane?
  8. @raz3rek Cześć! Czy udało Ci się rozwiązać problem skorygowanego ciśnienia?
  9. @Cichy90 Wydaje mi się, że aplikacja Bimmer-Tool pokazuje wartość z czujnika, ale nie jest dostępna dla wszystkich silników. Tutaj jednak mogę się mylić. Co prawda dla swojego nie znalazłem ale nie jest powiedziane, że Ty nie będziesz mieć u siebie. Informacja o aplikacji jest w pierwszm poście 😉 Tutaj A tutaj jak sprawdzić w/w wartość:
  10. @Kuj0n Rozumiem więc, że odskakiwać powinien dopiero na ciepłym silniku, tak?
  11. Racja 😉 sprawdzę i pochwałę się wynikami. Tutaj jeszcze zauważyłem, że chyba mam ten zawór uwalony (element 2 na załączniku). Wydaje mi się, że powinien wracać sam a on nie rusza się zupełnie, nawet do 4k obrotów. Jedyne co to mogę palcem. Nawet przy wyciągniętym cięgnie ono przeskakuje jakbym wrzucił dwójkę w Komarze ;D
  12. Dzięki, sprawdzę. Na czas obecny mam tylko bimmer-tool'a ale czujnik powinien być wylistowany. Dzisiaj jeszcze miałem przejazd przez miasto, w środku podróży doskoczyły błędy: - 480A "System filtracji cząsteczek stałych" - 4011 "Czujnik ciśnienia spalin przed filtrem cząstek, sygnał - 4B7F "DFC_SRCMinPTrbnUs" - 481A "System filtracji cząstek stałych"
  13. Cześć, Po czysczeniu kolektora ssącego i wymianie czujnika temperatury powietrza doładowania ( błąd 4390) zaczął wyskakiwać następny: 4D03 "Czujnik ciśnienia spalin" W RealOem znalazłem dwa czujniki idące do DPF: 5: 13627805152 7: 13628507634 Co jest dziwne, zdjęcie nie przedstawia mojego kolektora "krewetki", mój jest bez zawinięcia ku kierowcy, ale to tylko na marginesie. Czujnik numer 5 zakupiłem nowy, sprawdziłem opór - oba wskazania się różnią co widać w załączniku (wartość pełnej 1. jest dla nowego). Na czujnik 7 czekam aż przyjdzie pocztą po zakupie. Sprawdziłęm też kostki i napięcia - kable są w poprawnych miejscach, komputer podaje 5V na kostkę. Dodatkowym problemem jest fakt, że nie mogę wymusić wypalania DPF. Włącza się on samoczynnie na 5-7sek po czym równie samoczynnie się wyłącza. Tutaj dziwną sprawą jest to, że włącza się przy ok 70% sadzy, a po tych 7sek wzrasta do ponad 83% od tak. Domyślam się, że jest to spowodowane właśnie błędem czujnika stąd komputer nie wie jak bardzo niby zapełniony jest DPF. W załączniku dodatkowe informacje jakie zebrałem. Pytanie brzmi - czy potrzebuję faktycznie wymiany czujnika 7, czy może potrzebna jest jakaś adaptacja? Będąc szczerym już zgłupiałem od momentu kiedy stary czujnik wymieniłem na nowy a błąd powraca
  14. @Jack79 to jest bardzo dobre pytanie. O której lampie mówimy, czy o obu? Samochód użytkuję w zasadzie od niedawna, wydaje mi się jednak, że lewą miałem kiedyś zaparowaną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.