Skocz do zawartości

Oenov

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31, F31, F15

Osiągnięcia Oenov

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Rozwiązanie: Padło łożysko koła przenoszącego napęd z wału korbowego na wałek balansujący, łożysko zrobiło się kwadratowe "pod palcem". :D
  2. Błędy jedynie które są to te dotyczące uszkodzonej taśmy w kierownicy, którą na dniach będę wymieniał. Rozrząd był wymieniany przy przebiegu ok 185 tys. km, bo niestety było słyszalne mocne tarcie łańcucha przy 2,5 tyś obrotów. Poprzedni właściciel serwisował samochód w aso a więc olej co 25/26 tyś kilometrów. Aktualnie obstawiam za winowajcę łożysko koła zębatego przenoszącego napęd z wału korbowego na wałek balansujący. Niestety mocne charczenie, które dobiegało z rozrządu mogło być spowodowane uszkodzonym łożyskiem, które było dosyć mocno wyorane po wyjęciu go. Zastosowałem zamiennik, gdyż nie umiałem znaleźć takiego samego łożyska a nowe całe koło kosztuje aż 2,5 tyś złotych. Jak za takie "badziewie" uważam że to troszke za dużo... no i mam, robotę muszę drugi raz robić. Mam wrażenie, że awaria nowego łożyska mogła wynikać iż, zamiennik miał plastikowy koszyczek, natomiast oryginał metalowe.
  3. Witam, czy tą taśmę należy dobierać jakoś konkretnie pod numer/opcję wyposażenie, czy każda pasuje?
  4. powinno już bądź zaraz być widoczne. link:
  5. Witam grupowiczów, borykam się z problemem w F31 z silnikiem N47 184km, mianowicie występuje u mnie miauczenie coś jak wyjąca rolka, tylko że od tyłu silnika ewentualnie od jego prawej strony obok dpf. Trochę rozkładam już na to ręce bo nie wiem czym może być to spowodowane. Warto dodać, że nawet przy zdjętym pasku osprzętu dalej występuje to miauczenie więc wykluczam problem z którąś rolką z przodu silnika. Myślałem, że to turbina, postanowiłem ją zregenerować aczkolwiek dalej to nie pomogło. O ile świst turbiny ucichł to miauczenie pozostało w najlepszym. Rozrząd był wymieniany ok 10tyś. km temu więc raczej też bym wykluczał go. Zastanawia mnie jeszcze czy może to być w jakiś sposób uszkodzone odpowietrzenie skrzyni korbowej, czy może ono generować taki świst. Niestety nie wiem jak zdiagnozować to, gdyż mechanikiem nie jestem, a jedynie hobbistą marki i mechaniki pojazdowej. Miauczenie zawsze jest zależne od obrotów narastające wraz z nimi i jest niezmienne przy stałych obrotach, na jałowych natomiast dźwięku nie słychać. Za wszelkie rady czy komentarze będę bardzo wdzięczny, proszę jedynie o wyrozumiałość i empatię. /edit dla zainteresowanych dołączę nagranie, tylko sam do końca nie wiem gdzie to wrzucić, na pewno mogę wrzucić na whatsupp'a :D /edit 2 link z nagraniem: Pozdrawiam :cool2:
  6. Witam kolegów i koleżanki, nie mogę pobrać baz danych do isty z ostatniego linku ze względu na jakieś limity na platformie MEGA. Czy posiada ktoś pliki na dysku google, albo wie jak to ominąć? Czy użytkownik, który umieścił tam pliki może ma jakieś korzyści z tego? wtedy no trzeba odwdzięczyć się jakoś za pliki pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.