Skocz do zawartości

boweld11

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 525D, E90 335i, E63 650i, E63 630i SMG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boweld11

  1. Potrzebna jeśli jest LED lub laser
  2. Szumrak nie mogę znaleźć tego punktu zbiorczego. U mnie niebiesko czerwony z pinu 25 z gm idzie CH.. wie gdzie ale w każdym razie nie w jakieś miejsce rozgałęzienia
  3. Dzieki , będę walczył
  4. Coś jest z PBus. Pociągnąłem na brudno przewód bezpośrednio tylko do modułu kierowcy i działa. Teraz pytanie czy któryś moduł na tej sieci to po prostu krzaczy czy przewód gdzieś jest uszkodzony ...
  5. jak najbardziej. Po lini pbus są obslugiwane moduły drzwi, moduł dachu i moduł pamieci fotela kierowcy. Czy wystarczy jeden niesprawny moduł aby klękneła cała sieć czy to tak nie działa?
  6. jak najbardziej
  7. witam , mam problem z leciwym e38. Mianowicie nie działa centralny zamek na przednich obu drzwiach. Zacząłem to sprawdzać pod kątem linii Pbus. Z mldułu GM wychodzi przewód niebiesko czerwony bodaj na 25 pinie. Ma on zawiadywać moduły PM w drzwiach między innymi o otwieraniu i zamykaniu. Sprawdziłem go i nie jest nigdzie przerwany. Dodam że z zespołu przełączników z lewej od kierowcy działa tylko szyba kierowcy i lusterko. Podmieniłem też ten przełącznik który jest sam w sobie modułem PM. Podmieniłem też moduł PM w drzwiach pasażera ale bez skutku. Poprzedni właściciel wymienił też GM3. Może ktoś miał podobny problem ? dzięki
  8. takie błędy trzyma na stałe: 009C55 Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji: czujnik zaparowania 290768 tak 009C78 Zintegrowany automatyczny układ ogrzewania i klimatyzacji: Podgrzewanie dysz spryskiwaczy szyb 290768 tak
  9. Dzięki kolego . Możliwe że przez ten czujnik termostat otwiera się dopiero jak jest temperatura 50/60 ? Ciepłem w środku wali dopiero jak się nagrzeje i wtedy wiatrak się uspokaja
  10. Witam, Panowie mam problem z e60 n52b25. Po odpaleniu odrazu wali wentylator na maxa z przerwami . Podłączyłem kompa żeby sprawdzać temp oleju i płynu i wentylator przestaje wariować dopiero jak auto ma 55/60 stopni . Odpowietrztlem pompę ,ale nie pomogło . Ista nie pokazuje nic związanego z chłodzeniem . Dzięki za pomoc
  11. wał na geometrie do sprawdzenia i wyważenia
  12. Witam, wymieniałem słupek w m43. Wszystko złożone zgodnie ze sztuką. Po próbie odpalania rozrusznik kręcił - auto nie odpalało, ale momentami po kreceniu rozrusznik nie dawał życia. Po podłączeniu pod komp wyszło, że nie było kalibracji ews/dme. Kalibracja wykonana z sukcesem. Lecz rozrusznik nie kręci wogole. Komunikacja z autem jest, błędy zostały niezwiązane z tematem, masa niby ok, ews cyka, ale cisza na rozruszniku... Jakies sugestie? dzięki z góry
  13. hej, czy mogę prosić o ling do mega na europe way 2023?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.