Skocz do zawartości

AfterBucket7

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2009

Osiągnięcia AfterBucket7

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Oring został wymieniony z prawej strony lecz olej nadal się tam zbiera. Zdjąłem rurę nie było dużej ilości oleju tylko zwykły osad na ściankach. Olej jak kapał tak kapie tylko z mniejsza częstotliwością nie wiem co może być przyczyna. Turbo?
  2. Wyciek jest delikatny, auto nie kopci, turbo nie daje oznak zużycia a silnik ma 270k przebiegu
  3. Witam, ostatnio zauważyłem, że kapie mi olej po prawej stronie można powiedzieć że za lampą. Sprawcą jest rura intercoolera i przychodzę z pytaniem skąd się tam bierze olej. Przeczytałem na różnych forach że może być to wina odmy aczkolwiek ciężko jest znaleźć podobny przypadek. Zaznaczę, że wyciek nie jest jakiś ogromny aczkolwiek widoczny. https://www.fotosik.pl/zdjecie/455f5de0ef8db29d
  4. Tylko właśnie ja już zamówiłem kolektor tez wersja jakas wzmocniona ale w ogłoszeniu nie zostało to sprecyzowane
  5. EGR oraz chłodnica spalin zostały wyczyszczone. Kolektor będzie wymieniony na dniach aczkolwiek dziwna praca silnika ciagle powraca w takim samym charakterze
  6. Witam, Ostatni mój post tyczył się dziur w kolektorze oraz dziwnej pracy silnika. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=397458 Problem nie ustał silnik jak pracował tak pracuje. EGR oraz chłodnica spalin zostały wyczyszczone oraz nowy kolektor zamówiony. Jutro jadę na akcje serwisowa dotycząca wtyku regulatora dmuchawy. Planuje oddać auto do mechanika w celu wymiany kolektora, zdiagnozowania co jest przyczyna nierównej pracy silnika oraz powstałych dziur w kolektorze. Przychodzę więc z pytaniem czy warto pozbyć się klapek wirowych w nowym kolektorze ssącym. Szukałem odpowiedzi już na forach lecz zdania są podzielone.
  7. Aaa to i tak zawsze coś ja sobie kolektor zamówię a w poniedziałek do nich przedzwonię. Dziękuje za podpowiedz :D
  8. Faktycznie sprawdziłem akcje serwisowe i pokazuje kod 0061830500 i wydaje mi się ze to może być to tylko czy w dalszym ciągu mnie to obowiązuje
  9. Tak właśnie mi się wydawało, tylko pytanie dlaczego one mogły się wypalić. Raczej nie jest walnięta ponieważ jak auto chodzi normalnie to nie ma z nią problemu. Spróbuje jutro zakleić te dziury jeżeli nic nie da nowy kolektor
  10. Bardzo możliwe ze jest to tez wina egr ponieważ samochód miał czyszczony dpf i egr na wykresie delikatnie szalał ale najbardziej interesują mnie tez te dziury w kolektorze. One są seryjnie?
  11. Witam, Posiadam e91 320d 177km 2009r. Od jakiegoś tygodnia borykam się z pewnym problemem. Samochód po przejechaniu kilku kilometrów zaczyna dziwnie pracować nie wiem co jest tego powodem. Padło na dziury w kolektorze ssącym i ruszanie bodajże (klapy gaszacej). Proszę o pomoc Podsyłam dwa filmiki dotyczące tego problemu które udało mi się nagrać https://youtube.com/shorts/dbSvG8GcJzA?feature=share https://youtube.com/shorts/jj8XF-7V4E8?feature=share
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.