Skocz do zawartości

nosal92

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e53 3.0d 184km

Osiągnięcia nosal92

  1. nosal92

    moduł za schowkiem

    Witam pacjent bmw e53 m57d30 jak w temacie chcialbym spytac czy ktos wie co to za moduł za bezpiecznikami w schowku w kabinie ??? bez niego auto nie odpala... w nim karta sim i chyba podpiecie jakiejs anteny (moze gps)? dodawalem wczesniej juz post odnosnie mojego roblemu z odpalaniem auta Zimą... aku nowe ladowanie ok a po nocy w mrozie auto nie ma sily zakręcić rano....latem tego problemu nie ma, miernikiem cegowym sprawdzilem pobór w spoczynku po 10min jak odcinane jest zasilanie i sa "piki" po 30-70 mA ktore pobiera wlasnie ten moduł bez niego 0mA... chyba ze jeszcze cos sie samoczynnie załącza jakims cudem nie wiem czy to mozliwe np. przebicie na swiece żarowe...webasto odpinalem i tez mozna wykluczyć... sprawa powazna bo juz 5-ta zime przekladam akumulatory na zmiane żeby odpalić auto 😅 z góry dziekuje za zainteresowanie i odpowiedzi pozdrawiam serdecznie wszystkich 🤗
  2. jak w temacie z autem mam dwa problemy odkad je kupilem(4lata temu) 1. po odcieciu zasilania 10-15 min jak gaśnie wszystko miernik cegowy na glownym kablu z aku co jakis czas (nieregularnie) pikami pokazuje pobor pradu rzedu 10-70mA na ulamek sekundy czasami ciut dłużej i przestaje w spoczynku calkowicie 0mA...chyba znalazlem przyczyne generalnie po opieciu modułu gps z sim(chyba sledzenia auta- multimedia sky protector za schowkiem) przestaje pobierac cokolwiek...bez tego auto nie odpala a wpiete jest zasilanie caly czas z bezpiecznika 5A w skrzynce pod maską czy moduł jest uszkodzony czy to norma (pobór takimi pikami do nawet70mA gdzie oswietlenie auta pobiera np. 35mA) i nie powinna miec wplywu na to ze auto po tygodniu stania sie rozladuje i nie odpali... komuś sie chce sprawdzić czy ma tak samo a przyczyna rozladowywania jest cos innego jednak...??? 2. moze to zależne od pkt 1. auto zimą bardzo slabo kręci i nie odpala a latem jak dluzej postoi nie jezdzone... wiadomo ze poj. aku z mrozami spada itd. ale pierwsza zimę kupilem nowe aku varta silver 100Ah 900A... nastepny dzien z nowym aku auto nie odpalilo albo ledwo co nie pamietam w kazdym razie pojechałem do sklepu gdzie kupilem pomierzyli oba aku opornica stary okazal sie nawet 60-70% a nowy prawie idealne parametry... natomiast na klemach pod maska polowa tego z jakiego powodu? ...ladowanie z obciazeniem i bez... spadek nap. przy rozruchu itp wszystko sprawdzalem porownujac z starymi postami z tego forum i jest oki czy polowa poj. na kablach z bagaznika do maski to norma ? pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za odpowiedzi auto bmw e53 3.0d m57d30 2003 wersja sport
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.