Skocz do zawartości

Kryniuu21

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kryniuu21

  • Urodziny 25.08.1997

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530i 2002
  • Zawód
    Agent Ubezpieczeniowy

Osiągnięcia Kryniuu21

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kilka kolejnych dni odpowietrzania za mną. Zrobiłem jazdę próbną ok 50km bez świrowania i niby wszystko git, ale dolny wąż od chłodzenia jest zimny. Czy tak powinno w tym modelu być? Błąd od termostatu zniknął. Wentylator elektryczny śmiga na obu biegach i wisko widzę, że też po rozgrzaniu zaczyna przyspieszać. Nie jest to jednak podmuch wydmuchujący liście :| Temperatura z tego co obserwowałem nie przekroczyła 99 stopni. Podczas jazdy z 97-98 spada na 92-93.
  2. Cześć Pany! Dziś znów podjąłem próbę odpowietrzenia i przez odpowietrzniki nadal pokazują się bąbelki. Do tego nie leci przelewem- ale gdy odkręciłem trochę ten odpowietrznik przy korku od zbiornika to po chwili zaczęło lecieć- czy to znaczy że nadal jest poważnie zapowietrzony układ? Rozgrzałem go do 98 stopni na odkręconym korku od zbiornika płynu chłodzącego i zgasiłem. Jutro znów podejmę próbę.
  3. Cześć Pany, W końcu mam chwilę, by usiąść i Wam odpisać. Dziękuję za cenne uwagi. Odnosząc się do solarisa- Jutro sprawdzę tą elektryczną pompkę przy chłodnicy przede wszystkim- pomimo braku błędu na kompie. Przyjrzę się też przelewowi kiedy jest, a może go nie ma. Powiedzcie do ilu stopni bezpiecznie będzie trzymać włączony silnik? Ostatnio było 104 i spasowałem, by nie przegrzać silnika.
  4. Cześć wszystkim! Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem w moim bmw, które posiadam od 4 lat. Mowa o M54B30. Na początku sierpnia strzeliła mi chłodnica, która była wymieniana trochę ponad rok wcześniej z powodu strzelenia w lisa. Tym razem strzeliło z lewej strony(ta czarna obudowa pękła i dużo płynu wyrzygało. Wymieniłem chłodnicę, sprawdziłem wentylator elektryczny, bo nie pracował, zalałem, odpowietrzyłem- na postoju wskazówka w pionie, temperatura rosła do 97/98 stopni i spadała na 92- czy tak powinno właśnie być w tym modelu? Po przejechaniu jakichś 300km stojąc w normalnym korku na światłach widzę biały dym spod maski. Strzelił górny przewód od chłodnicy- tak jak odpowietrznik tak kreska przez cały plastik była. Wymieniłem ten przewód, próbuję odpowietrzyć(uprzednio wlewając tyle płynu by leciało przez odpowietrzniki i odpalony był cały czas na otwartym korku) i auto grzeje się nawet do 104 stopni. Oczywiście zgasiłem, by dalej temperatura nie rosła, płyn chwilę wrzał aż. Mam taką małą kostkę OBD 2 i wyskakuje błąd P1620 co by wskazywało na termostat. Sam już nie wiem czy wymieniać kolejną rzecz(ten termostat) czy może jednak próbować jeszcze odpowietrzyć? Miał ktoś taki przypadek? Z góry dziękuję za pomoc. Krystian.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.