Skocz do zawartości

Van_Dall

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI 318D 2010r

Osiągnięcia Van_Dall

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problemem była wtyczka przy module FRM, która nie łączyła.
  2. @Jack79 Dzięki za informacje
  3. Chcę zmierzyć czy wiązka nie jest przerwana bo nie mam napięcia w przewodzie zasilającym światło przeciwmgielne tylne. Vin:WBAPG11080E582475, e90, lipiec 2010, 318D
  4. Witam, Czy przy odłączeniu modułu FRM traci on swoje ustawienia i trzeba go po włożeniu z powrotem zakodować lub zrobić jakiś backup przed wyjęciem, czy można go po prostu wyjąć i włożyć? I czy ma ktoś schemat okablowania tegoż modułu? Nie działa mi tylne lewe światło przeciwmgielne i taki też jest komunikat, brak zasilania na kostce przy żarówkach, ruszanie wiązką w bagażniku i na łączeniu z klapą nie pomaga, po podpięciu zewnętrznych 12V żarówka świeci normalnie, brak błędów od licznika zwarć.
  5. Witam, W moim aucie (e90 318D 2010 LCI) występuje błąd od niesprawnej tylnej lewej lampy przeciwmgielnej. Po rozebraniu klapy wszystko wydaje się OK nie ma zaśniedziałych konektorów itd. Po przełożeniu prawego gniazda na lewą stronę świecą obie żarówki (H21W i W16W) natomiast po założeniu lewego gniazda na prawą stronę normalnie świeci światło przeciwmgielne i żarzy się żarówka W16W. Kasowanie błędów przez tester OBD nie pomaga w Tool32 nie ma żadnych błędów licznika zwarć i licznik jest wyzerowany INPA też nie widzi błędów w module FRM. Przełożenie żarówek W16 z prawej na lewą nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.