Skocz do zawartości

kasiarzsc

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kasiarzsc

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. navigacja jest na końcu itd... pętli zapewne zmieniarka płyt CD, bo bez ASK, monitora licznika nic by nie chodziło. radio jest w słupku za kierowcą i często ma zimne luty, ASK często siada wzmacniacz - końcówki mocy można je wymienić używając chińskich wzmacniaczy cyfrowych - D - XH-M562 lub XH-A232, łatwo się wymienia wiec lutownica z temperaturą, moduły 2 szt na 4 kanały i trochę praktyki i spoko da się zrobi, dodatkowo na YT można odszukać film z wymianą, dodatkowo na ruskich stronach pokazują dokładnie jak to zrobić itd...
  2. pomysłem jest na pewno wyczyszczenie benzyną extr. potem dodaj barwnika do oleju i lampą uv w ciemnym zobaczysz skąd leci - na postoju z zapalonym silnikiem itd...
  3. jeśli przerobisz termostat to spadnie do 75-80 w zimie i max 90 w lecie. pamiętaj, ze jeśli grzejesz plastiki to potem one będą pękać, wiec wskazane jest obniżenie temp. a ekologię olej tak jak Tramp zielony ład.
  4. kasiarzsc

    e65 Radio FM

    mam coś podobnego, jak zimny to UKF gra, trochę działa i znika, oczywiście fale, stacje są ustawione i nie znikają.Na długich mało wyraźne ale program 1 radia można słuchać. Zapewne gdzieś jest zimny lut, radio w słupku podczas pracy nagrzewa się i schładza, to normalne objawy podczas użytkowania z braku chłodzenia tak się dzieje, jeśli możesz wyjąć i w aucie podłączyć weź jakiś preparat do schładzania i zobaczysz, że jak schłodzisz zacznie grać, to świadczyć będzie o zimnym lucie. potem mikroskop lub coś co wskaże dokładnie luty do poprawienia i zacznie działać, - a doczytaj sobie zasady eliminacji uszkodzonego podzespołu z pętlą światłowodową.
  5. i można bez żadnego speca auto ogarnąć, bez żadnego wyjmowania licznika itd... jak ktoś bardzo chce to sobie ogarnie a hasło że auto za 1500 zrobi z wyjmowaniem licznika to jakaś farsa-taki napisał jakiś ponoć magik. Licznik do speca od BMW i ogarnie "na stole". - bzdura sam ogarnąłem kolego SkeYT - żadna pomoc z Twojej strony - .... !
  6. ha ha ha silnik co ma najechane 230 000 kosztuje z 80 000 zł - to auto dwu lenie - jak czytam to chce mi się śmiać - koleś merola CLS uwalił silnik i zapłacił za nowy słupek 120 000 zł i dochodzi uzbrojenie i wymiana. Jak czytam że silnik za 5000 z auta 2 letniego to nie mogę uwierzyć że takie są - mam bunię co ma przewalony licznik i pokazuje 200 000 w aucie 21 letnim - jak na mój gust to auto ma z milion ( po 150 km dziennie to daje ok 5000/mies więc rocznie to 60 000 km, a przez 20 lat to spokojnie milion) - pokazuje mi na w interfejsie 1 048 560 , te w benzynie spokojnie wytrzymują. Co wy na to?
  7. to nie rozwiązanie - mogę kupić inne auto też-po to jest auto by można było samemu grzebać i mieć satysfakcję, a jeśli komuś się prośba o pomoc nie podoba to niech się nie odzywa.
  8. WBAGL41090DL86158
  9. WBAGL41090DL86158
  10. dodam że wcześniej ktoś grzebał przy kilometrach, odczytałem jakąś wartość i czy możliwe jest że 735 -i 2001r benzyna ma najechane milion??
  11. żadne cofanie - wymieniałem olej i jakiś interfejs za kilka set zł kupiłem AutoPhix 9710 BMW MINI Rolls-Royce co miał mieć reset inspekcji serwisowej i wyszła kicha, a sprzedawca ma w d...e - sprzedał i wali go - czy ktoś ma jakiś pomysł??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.