Skocz do zawartości

lukaszenty

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszenty

  • Urodziny 03.04.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1997
  • Lokalizacja
    Zduńska Wola

Osiągnięcia lukaszenty

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. lukaszenty

    E39 Wycieraczki

    Witam, poprzednio miałem u siebie oryginały z allegro i szału nie było. Pod koniec eksploatacji strasznie skakały po szybie i mazały okrutnie. Aktualnie zamiennik Valeo od dwoch miesiecy i bardzo ładnie sie zachowują, pytanie jak długo tak bedzie.
  2. Witam, od siebie dodam że to skrzypienie u mnie stało sie prawie nie zauważalne od kiedy wymieniałem tarcze i wyrównałem punkty styku zacisku i klocków dodatkowo odrobina smaru miedzianego na te miejsca i praktycznie cisza... Pozdrawiam.
  3. Witam, podnosze temat bo mam ten sam problem jesli mowa o dziwny dzwiek na wolnych obrotach bo przy wyższych wentylator mocno szumi i niewiele slychac ale u mnie obawiam sie o pompe wody... moze ktos sie jeszcze wslycha i podpowie. Takie dziwne swiszczenie metaliczne...
  4. Witam, od 3lat posiadam koncowy tłumik Ultera fi80 i powiem tylko ze byl tanszy od seryjnego ktory padł a do tego wyglada lepiej brzmi przyjemniej bo cicho i nisko ale zadnego przyrostu mocy nie zauważyłem :) pozdrawiam
  5. Witam, na początek radze sprawdzic jaki model tunera radiowego masz w tej wersji z navi. U mnie jest najgorszy model Philipsa i bardzo chciałbym go zamienic nawet na proste radio CD... Porównaj jak gra to które masz z tym co chcesz wkładac bo możesz sie mocno rozczarować.
  6. lukaszenty

    Zużycie oleju w 530i

    Logicznie patrzac to faktycznie remont ale litr oleju na 1000km to norma większości producentów nowych aut.Przykre ale prawdziwe. Nikt by na gwarancji nie naprawiał silnika z tego powodu. Wracając do tematu chyba tylko remont może pomoc bo faktycznie przy takim apetycie na olej to żaden super-hiper olej nic nie zmieni...
  7. lukaszenty

    Zużycie oleju w 530i

    Witam, czytałem kiedys na forum opinie że te silniki projektowane w czasach ekonomii mają duży apetyt na olej z powodu luźniejszego pasowania elementów. Takie pasowanie mialo zmniejszyc tarcie i opory wewnętrzne silnika a tym samym dać mniejsze spalanie. Tylko na pewno się zgodzisz ze wolałbys nalać litr paliwa wiecej na sto niż co tydzień sprawdzać poziom oleju.Pocieszające jest ze pod koniec produkcji E39 z tym silnikiem poprawiono apetyt na olej...
  8. Witam, sprawdz kolego pod słonce albo latarka zaswiec na niego jak zobaczysz na nim cokolwiek to znaczy ze tylko podswietlenie padlo. tyle ze to własciwie oznacza wymiane na inny. Naprawa zupelnie nie ekonomiczna. Swojego szukałem z pół roku ale trafil sie na allegro za 250zł, dziala juz ponad rok bez problemu.
  9. lukaszenty

    co to za zbiorniczek ???

    a czy nie napełnia sie sam gdy nie jest uzupełniany? tzn płynem z głownego zbiornika tam mamy trzy pompki- to by dawało -spryskiwacze szyb, swiateł i jedna do przelewania własnie. tak mi sie wydaje bo swojego, tego małego nie uzupełniałem nigdy tzn pompka jest peknieta i jak probowałem kiedys nalac wiecej to płyn ucieka. Mysle ze sie dolewa samoczynnie bo minimalna ilosc w tym zbiorniku zawsze jest a nie lałem tam nic od dwoch lat...
  10. wymieniałem podnoszac stronami, ale łatwiej bedzie jak zdejmiesz koło opuscic do rownego poziomu zeby stabilizator nie byl napięty. no i zawsze mozna go dogiąć czymś twardym;)
  11. witam, prosze o rozkodowanie nr vin bh56610
  12. jak dla mnie to jest podgrzewany zamek w drzwiach kierowcy i lusterka w drzwiach
  13. A wracajac do tematu to chyba nie jest to zbyt popularna opcja skoro auto otwieramy z pilota i silownik centralnego zamka nie obraca bębenkiem zamka to czemu go podgrzewać. Sam otwierałem auto z kluczyka może trzy razy przez trzy lata użytkowania
  14. PEWNIE ŻE ZBRODNIA :norty: GAZ DO ZAPALNICZEK :cool2: Faktycznie może przy piwie szybciej bysmy sie dogadali;) albo pobili hihihi panowie własciwie wszyscy mamy troche racji ale jak zauważył kolega ar_w to hamowanie czesto jest na nas wymuszane przez sytuacje na drodze a jako kierowca BMW CZY kiedys poloneza twierdze ze hamowanie jest bardzo ważne. Co do tematu to nikt raczej co sezon opon nowych nie kupuje więc co pewien okres czasu musimy dokonac wyboru które gdzie założyć chociaż akurat RWD ułatwia sprawę bo częściej tylne są gorsze;)
  15. SAMOCHÓD czlowieku jak ty masz czelnosc poprawiac innych :nienie: widać niektórzy tylko po to sie logują :mad2: dla normalnych kierowcow HAMOWANIE jest najważniejsze. rospedzic to mozesz sie nawet na slickach na mokrej nawierzchni, ale zatrzymać się na tym samym zestawie to juz bedzie DUŻY problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.