Skocz do zawartości

elmiro

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sulejówek-Warszawa

Osiągnięcia elmiro

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za rady. Jutro jestem umówiony do firmy "WAŁ-CAR" w ząbkach, bo sam to mogę zlokalizować dziurę w zębie. Oni robią w podobny sposób, auto na podnośnik, zakładają wszędzie czujniki i rozpędzają auto na maksa i podobno nie ma mowy żeby nie zlokalizować przyczyny huczenia czy najmniejszych drgań. Podobno ekstra też wyważają wały, na samochodzie bez zdejmowania w 15-ście minut. Co do opon to na 100% nie jest to przyczyną, w piątek założyłem nowe koła 17"Cali Styling 24 po kompletnej regeneracji, felgi są prościutkie jak nowe za pomocą Pana z ul.Łuckiej 10, a opony też idealne i jest to samo huczenie co na poprzednich 16"Calowych. Dyfer też wymieniałem w sobotę przez 5 godzin,narobiłem się jak głupi i ten sam efekt, ale podobno robota kocha g.....ch ludzi. Sam już nie mam serca do tego podchodzić, jak wyżej napisałem jutro jadę do firmy, niech oni mi to sprawdzą.
  2. Witam. Mam od pewnego czasu problem z wyciem a raczej huczeniem dochodzącym z tyłu samochodu. Byłem pewny, że jest to dyfer i w sobotę wymieniłem szpere S3.15 na normalny dyferencjał S3.15, który był zamontowany poprzednio w mojej 325i Coupe i chodził idealnie cichusieńko. Narobiłem się jak osioł i okazuje się, że to nie wina Szpery!!. Tak samo jak było tak jest, huczy, szumi. Co może być przyczyną i jak to zdiagnozować?? Teraz mam dwa pomysły, albo łożysko albo podpora wału. Tylko żeby znowu na darmo nie robić cały dzień i wywalić kasę w błoto, może ma ktoś z Was pomysł jak zlokalizować przyczynę, która to strona jeżeli jest np walnięte łożysko??, lub jak rozpoznać uszkodzoną podporę wału. A może to szczęki hamulca ręcznego??. Najbardziej to huczy jak zwalniam z 80 do 40 a zaczyna robić się bardzo nie przyjemnie od 180 w z wyż, to już sam się boję i zwalniam. Proszę wszystkich o jakieś konkretne porady bo nie wiem za co mam się zabrać.
  3. Witam. Mam pytanie do ludzi mających doświadczenie z eksperymentami na E36. Mianowicie trafiają mi się piękne felgi SCHINTZER 8,5 i 10 cali ET10 przód i ET17 tył, czy będzie można normalnie jeździć na tych felgach w tym aucie. Od razu dodam, że miałem kilka dni temu wymieniane reperatury tylnych błotników i są już trochę poszerzone poprzez zaklepanie rantów. Więc wydaje mi się, że szerokością to one wejdą. Chodzi mi tylko czy z takim ET można jeździć w E36. Z góry dzięki wszystkim za pomoc.
  4. Witam. Mam pytanie do ludzi mających doświadczenie z eksperymentami na E36. Mianowicie trafiają mi się piękne felgi SCHINTZER 8,5 i 10 cali ET10 przód i ET17 tył, czy będzie można normalnie jeździć na tych felgach w tym aucie. Od razu dodam, że miałem kilka dni temu wymieniane reperatury tylnych błotników i są już trochę poszerzone poprzez zaklepanie rantów. Więc wydaje mi się, że szerokością to one wejdą. Chodzi mi tylko czy z takim ET można jeździć w E36. Z góry dzięki wszystkim za pomoc.
  5. Witam,jestem tu nowy. Czy ktoś może mi pomóc i odczytać numer VIN mojej laleczki E36 Coupe 325i. Podaję numer Vin WBABF31060EF00089 Mam zamiar ją pomalować i nie chcę w żadnym wypadku zmieniać koloru.Ale na aucie nie ma nazwy lakieru tak jak w innych E36 Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.